تیم ریشه دار صنعت نفت آبادان امسال به لیگ برتر صعود کرد و هم اکنون یکی از چالش های جدی این تیم رقابت صعود به صدر جدول لیگ است.

به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، صنعت نفت آبادان که  یکی از تیم های قدیمی ریشه دار کشورمان است و به برزیلی های ایران معروف است، امسال  موفق به صعود به لیگ برتر شد.
 
این تیم با سرمربیگری دست نشان کار خود را برای فصل شانزدهم آغاز می کند  و با توجه به جذب بازیکنانی همچون میلاد شعبانلو، مصطفی احمدی ،عقیل اعتمادی، امین منوچهری، فرشاد فرجی، رشید آلبی ، حکیم نصاری و سعید حلافی قرار داد بستند و با بازیکنانی همچون ممشلی،محمد شادکام، محمد محمدپور، حسین بغلانی و غیره قرار داد ها را تمدید کردند تا خود را برای حضور در لیگ شانزدهم آماده کنند.
همچنین با بازیکنانی همچون وحید فاروق ومحمود تیغ نورد و محسن نبی خاه فسق قرار داد کردند.
 
در حال حاضر تیم صنعت نفت آبادان سه بازیکن دیگر در تیم بزرگسالان و در سهمیه زیر 21 سال جذب چهار بازیکن را در دستور کار قرار دهد و همچنین در سهمیه زیر 23 سال نیز چهار جای خالی دارد که می تواند با پر کردن آنها تیمی قدرتمند تر راهی مسابقات کند ، با این تفاسیر باید دید تیم دست نشان با توجه به اینکه نخستین حضورش را در لیگ برتر  تجربه می کند چگونه با عملکردش تیم های دیگرش را غافلگیر می کند.
 
وضعیت مالی این تیم امسال اگرچه مانند سال گذشته پربار نبود اما کمبودی هم نداشت که به عنوان مشکل تلقی شود.
 
در هفته اول لیگ تیم صنعت نفت آبادان با صبای قم اولین بازی دوستانه خود را در لیگ شانزدهم آغاز خواهد کرد و در هفته دوم لیگ به مصاف با تیم تراکتور سازی خواهد رفت.
 
طلایی پوشان آبادانی با توجه به داشتن هوادارانی که همیشه در همه حال پشتیبان و همراه تیمشان هستند یک برگ برنده در لیگ شانزدهم نسبت به سایر تیم ها دارند که می تواند در این فصل به آنها کمک شایانی بکند. 



انتهای پیام/
 
 
 
 
 
 
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار