رییس شورای ترافیک شهرستان شوش اولویت ساماندهی را مختص دست فروشان شهرستان شوش عنوان کرد و گفت: در این طرح تنها دست فروشان بومی شهرستان ساماندهی خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرماندار شوش علت تاخیر در اجرای طرح های مهم در این شهرستان از جمله تعریض پل شهید ناجیان را تامین نشدن اعتبار عمرانی عنوان کرد و گفت: تلاش می شود این طرح مهم راهسازی به عنوان یکی از طرح های اولویت دار امسال اجرا شود

رضا نجاتی در نشست شورای ترافیک این شهرستان احداث از پل روگذر نظام مافی همچنین پل چهار راه ورودی شوش به عنوان 2 طرح مهم و اولویت دار مورد تاکید مسئولان استانی و شهرستانی نام برد و افزود:اجرای این طرح ها نیازمند هماهنگی بین بخشی است.

وی بیان داشت: انتظار می رود مجموعه میراث فرهنگی این طرح ها را که از نیازهای ضروری شهرستان می باشند و تاثیر زیادی در کاهش حوادث رانندگی دارند به صورت ویژه در دستور کار قرار داده و نهایت همکاری را با اجرای این طرح داشته باشد.

فرماندار شوش مطالبه مردم در خصوص اجرای طرح های عمرانی در شهرستان شوش را به عنوان مطالبه به حق مردم دانست و گفت: مردم به عنوان موثرترین و ارزشمندترین نظارت کننده در اجرای طرح های عمرانی نقش دارند .

فرماندار شهرستان شوش تاکید داشت: بر اجرای طرح های عمرانی در این شهرستان به عنوان مطالبه جدی مردم این طرح ها هیچ وقت از دستور کاری خارج نخواهند شد.

نجاتی در پایان تاکید کرد و افزود: در این خصوص شهرداری شوش چند مکان مناسب را جهت جابه جایی دست فروشان از سطح شهر در نظر گرفته است که لازم است فرماندهی انتظامی ، راهنمایی و رانندگی با همکاری شهرداری ضمن اطلاع رسانی نسبت به جابه جایی دست فروشان اقدام کنند.
 
انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار