ارومیه؛

60 درصد پیشرفت فیزیکی مجتمع خودروهای سبک درشهرستان نقده

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نقده گفت: هم اکنون پیشرفت فیزیکی مجتمع خودروهای سبک شهرستان نقده به 60 درصد رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،قربان انوشه با اشاره به عملکرد ماه گذشته این اداره اظهار داشت: در خرداد ماه و در بخش بازرگانی داخلی، پایش قیمت ها اعم از خوراکی، غیر خوراکی، کالاهای ضروری و روزمره به صورت مستمر و مداوم انجام و نتایج افزایش و کاهش آن مشخص شد.

وی تصریح کرد: علاوه بر آن وامی به مبلغ 400 میلیون ریال به قالیبافان فعال شهرستان با کارمزد 4 درصد به تعداد 14 نفر اختصاص یافت.

به گفته انوشه، آغاز به کار مجدد کارهای اجرایی احداث مجتمع خودروهای سبک شهر نقده توسط اتحادیه مشاورین املاک و خودرو و بخش خصوصی با نظارت این اداره ، اتاق اصناف و شهرداری نیز انجام شده که در حالت فعلی حدود 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نقده با اشاره به اقدامات بازرگانی خارجی بیان کرد: در این رابطه نیز ضمن صدور دو مورد کارت بازرگانی و تمدید سه کارت، از دفاتر بازرگانی نیز بازدید شد.

وی با اشاره به عملکرد حوزه آرد و نان این اداره اظهار داشت: در این باره نیز تعداد بازرسی انجام گرفته به 192 مورد رسیده و تعداد پنج پرونده به ارزش ریالی پنج میلیون ریال تشکیل شد.

به گفته انوشه، تعداد بازرسی انجام گرفته از واحدهای تولیدی و غیر صنفی این شهرستان در خرداد ماه 292 مورد بوده که از این تعداد 12 مورد تخلف به ارزش ریالی هشت میلیون و 553 هزار و 100 ریال کشف شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نقده تصریح کرد: در بخش صنعت و معدن نیز ضمن بازدید مداوم از طرحهای نیمه تمام و تکمیل فرمهای پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد و ارسال نتایج آن به سازمان و تایید سوخت واحدهای تولیدی ، شناسایی واحدهای صنعتی راکد شهرستان نیز انجام شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.