۵۰۰ میلیون ریال اعتبارجهت اعتلای سطح فرهنگی مددجویان صحنه ای سرمایه گذاری شد.

به گزارش گروه ستان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان صحنه گفت: در سال ۹۴ نزدیک به ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار در راستای اعتلای سطح فرهنگی و تربیتی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان صحنه سرمایه گذاری شده است.
رضا رجبی در اولین جلسه شورای فرهنگی شهرستان صحنه که با حضور روسا و مدیران ادارات و سازمان های تبلیغات اسلامی، فنی و حرفه ای و آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد گفت: فعالیت‌های فرهنگی کمیته امداد حول محورهای مختلفی صورت می‌گیرد که در این میان برگزاری کلاس های آموزشی، ارائه مشاوره ها، برپایی همایش های فرهنگی و تربیتی، حمایت از تحصیل دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت، اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی و سیاحتی از اصلی ترین برنامه های فرهنگی این نهاد به شمار می رود.

رجبی با بیان اینکه فراهم آوردن تسهیلات و امکانات لازم‌ برای ادامه تحصیل دانش‌آموزان‌، دانشجویان و طلاب تحت حمایت یکی از اصلی ترین اقدامات فرهنگی این نهاد است افزود: کمیته امداد شهرستان صحنه در حال حاضر از ۴۱۶ دانش آموز و ۶۰ دانشجو در شهرستان صحنه حمایت می کند.

وی یادآور شد: کمیته امداد در سال گذشته بالغ بر ۳۳۲ میلیون ریال  از میزان اعتبار سرمایه گذاری شده در بخش فرهنگی را صرف تامین هزینه های تحصیل دانش آموزان، دانشجویان و طلاب تحت حمایت کرده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان صحنه در پایان خاطرنشان کرد: اعتلای سطح فرهنگی و تربیتی خانواده های مددجو موجب توانمندسازی و خودکفایی آنان خواهدشد.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.