کرمانشاه؛

حضور بیش از 400 مددجو کرمانشاهی در برنامه های کانون فرهنگی و تربیتی

در تابستان امسال بیش از ۴۰۰ مددجو کرمانشاهی در برنامه های کانون فرهنگی و تربیتی کمیته امداد شهرستان کرمانشاه شرکت کردند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کرمانشاه  با بیان اینکه فعالیت های کانون تابستانه کمیته امداد کرمانشاه از تیر ماه آغاز شده است گفت: برنامه های این کانون با هدف غنی سازی اوقات فراغت مددجویان تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

مرادی با یادآوری اینکه ثبت نام از اعضای جدید در کانون تابستانه کرمانشاه کماکان ادامه دارد تاکید کرد: آن دسته از مددجویانی که تمایل دارند در برنامه های متنوع کانون فرهنگی تربیتی این نهاد شرکت کنند اما تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند می توانند هرچه سریعتر جهت ثبت نام به کانون کمیته امداد شهرستان کرمانشاه مراجعه کنند.

وی با تاکید بر اینکه حضور مددجویان در دوره های آموزشی کانون فرهنگی تربیتی کمیته امداد رایگان است خاطرنشان کرد: برنامه های آموزشی از قبیل قرآن و مباحث اعتقادی، هنری، ورزشی ، ارائه مشاوره های تحصیلی و شغلی تنها بخشی از فعالیت های کانون فرهنگی تربیتی کمیته امداد این شهرستان به شمار می رود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کرمانشاه در پایان تاکید کرد: مددجویان فعال و موفق شرکت کننده در برنامه های کانون تابستانه کمیته امداد به اردوهای تفریحی اعزام و یا به جشنواره های قرآنی، ورزشی و هنری راه می یابند.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، بیش ، برنامه ، مددجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.