جانشين فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف انبار داروهای نيروزا قاچاق به ارزش چهار ميليارد ريال در شهرستان جوانرود خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرهنگ عليرضا مرزبانی  گفت: در پی اخبار دريافتی مبنی بر فعاليت شخصی در امر واردات داروهای غيرمجاز نيروزا از طريق مرز کشور عراق و انتقال محموله به استان‌های همجوار، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان جوانرود قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومی پس از هماهنگی با مقام قضائی و تشکيل اکيپی از کارکنان مجرب با تعقيب و مراقبت‌‌های شبانه‌‌روزی اقدام به رصد و کنترل فرد قاچاقچی کردند و با اطمينان از صحت موضوع و شناسایی محل دپوی کالای غيرمجاز، در يک عمليات غافلگيرانه، فرد قاچاقچی را که در حال جابجایی مقاديری مواد نيروزا با خودروی پرايد بود، دستگير کردند.

اين مقام انتظامی اظهار کرد: در بازرسی از خودرو و مغازه اين قاچاقچی، 600 کيلوگرم انواع پودر و مکمل‌های ورزشی، بيش از 87 هزار حبه قرص، 400 عدد آمپول و چندين ليتر شربت نيروزا با نشان خارجی غيرمجاز که فاقد هرگونه مجوز قانونی بود، کشف شد.

 مرزبانی ارزش تقريبی اين محموله قاچاق را چهار ميليارد ريال عنوان کرد و گفت: متهم پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانونی تحويل مراجع قضایی شد.

 وی افزود: ماموران انتظامی در راستای حمايت از اقتصاد ملی و توليدکنندگان داخلی و مبارزه با پديده شوم قاچاق و برخورد مقتدرانه و قانوني با سودجويان و قاچاقچيان، لحظه ‌ای درنگ نخواهند کرد.

جانشين فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعاليت غيرقانونی افراد سودجو و فرصت‌طلب، مراتب را سريعا به پليس گزارش دهند.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، کشف ، انبار ، دارو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.