مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: امسال 280 میلیارد تومان برای درمان بیمه شدگان تامین اجتماعی در کرمانشاه هزینه می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سیامک سهرابی گفت: این رقم امسال 280 میلیارد تومان خواهد بود.

وی ادامه داد: سالانه حدود دو میلیون و 700 هزار نفر فقط به مراکز درمانی تامین اجتماعی مراجعه می‌کنند که معادل بیش از 230 هزار نفر در ماه است.

به گفته این مسئول، این عدد نشان می‌دهد اگر جمعیت استان را دو میلیون نفر در نظر بگیریم، هر کرمانشاهی حداقل یک بار در سال به مراکز درمانی تامین اجتماعی مراجعه می‌کند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه بیان کرد: این در حالیست که تعداد نیروهای ما محدود و حدود 1500 نفر است.

سهرابی در ادامه با اشاره به اینکه بیش از 1050 مرکز درمانی خصوصی و دولتی در استان طرف قرارداد تامین اجتماعی هستند، خاطرنشان کرد: تمامی طلب تامین اجتماعی تا پایان سال 94 به این مراکز پرداخت شده و فقط طلب سال 95 باقی مانده که آن هم طبیعی است.

وی یادآوری کرد: از این نظر یکی از بهترین استان‌های کشور هستیم و تامین اجتماعی هم یکی از بهترین سازمان‌های بیمه گر در خصوص پرداخت مطالبات است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه در خصوص دو بیمارستان شهدا و حضرت معصومه(س) تامین اجتماعی نیز اظهار کرد: بیش از 3.5 میلیارد تومان در سال گذشته و ابتدای امسال برای بهبود وضعیت این دو بیمارستان و ارتقاء هتلینگ آن هزینه شده است.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.