از ابتدای مردادماه آسانسورهای دستگاه های اجرایی و اماکن عمومی استان بازرسی می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ مدیر کل استاندار و تحقیقات صنعتی استان گفت: دادستان قزوین بمنظور رعایت حقوق شهروندی و ایمنی آنان خواستار بازرسی از100 آسانسور ادرات و اماکن عمومی استان شده است.

بازرسی آسانسورهای ادارات از هفته آینده

محمود رضا طاهری اضافه کرد : پیش از این قرار بود از تیرماه این کار آغاز شود که با در خواست دادستان برای مهلت دادن  یکماهه به ادارات ، بازرسی ازیک هفته دیگر آغاز می شود.

مدیر کل استاندارد استان گفت:  ادرات و اماکن عمومی که آسانسورهای آنان استاندارد نباشد و اصول ایمنی در آن رعایت نشده باشد پلمب می شوند.

طاهری همچنین درباره نصب آسانسور در واحد های مسکونی هم گفت: صاحبان ساخت و ساز از این پس باید مجوز تاییدیه ایمنی آسانسور را در زمان صدور پایان کار از اداره استاندارد دریافت کنند.

وی با بیان اینکه، مبحث 15نظام مهندسی ساختمان درباره آسانسور دیگر اعتباری ندارد افزود: شهرداریها موظف اند در زمان صدور پایان کار ساختمان های دارای آسانسور،  تائیدیه ایمنی عملکرد آسانسور را از اداره کل استاندارد استان کسب کنند.

مدیر کل استاندارد استان از شهروندان هم خواست : در هنگام خرید واحدهای مسکونی، اداری و تجاری به   تاییدیه ایمنی آسانسور از استاندارد توجه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.