مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد از مشارکت بهزیستی با جامعه هنری و دستگاه‌های فرهنگی و هنری استان برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛سیدعلی‌رضا موسوی‌امجد افزود  : بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد این آمادگی را دارد تا با کمک هنرمندان به مقابله و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در استان برود.

مدیرکل بهزیستی استان گفت: یکی از ابزارهایی که به خوبی می‌تواند از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کند، زبان و اسلحه هنر است که امیدواریم هنرمندان هم‌استانی ما را در راه پیشگیری از آسیب‌ها با زبان هنر یاری دهند.

این مسؤول افزود: پیشگیری از آسیب‌هایی مانند اعتیاد وظیفه همه آحاد جامعه از جمله هنرمندان است تا با خلق آثار هنری متناسب با آن بتوانند زمینه جلوگیری از روی آوری نسل جوان را به اینگونه آسیب‌ها فراهم کنند.

وی با ابراز نگرانی از پایین آمدن سن در برخی از آسیب‌ها و پدیده‌های خطرناک اجتماعی گفت: برای مثال پایین آمدن سن در خودکشی‌ها زنگ خطر را برای همه ما مسؤولان از جمله در دستگاه‌های فرهنگی به صدا درآورده است.

موسوی‌امجد خاطرنشان کرد: به همین خاطر آماده همکاری و تعامل با همه دستگاه‌های فرهنگی استان برای مقابله جدی با آسیب‌های اجتماعی هستیم و به همین منظور کار مشترکی را با همکاری حوزه هنری استان انجام دادیم.

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد از گسترده بودن فعالیت‌ها و کارها در بهزیستی سخن به میان آورد و گفت: برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نباید تنها به انتظار اقدامات یک یا دو دستگاه خاص نشست، بلکه باید عزم عمومی در میان همه دستگاه‌ها و مسؤولان باشد.

انتهای پیام /ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.