معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سفر آتی هیأت دولت به استان اختصاص اعتبار برای توسعه گردشگری از پیشنهادها و اولویت‌های استان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛پژمان نیک‌اقبالی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرهای یاسوج و سی‌سخت اظهار کرد: استان دارای ظرفیت‌های عظیم گردشگری است و همین عامل موجب شده کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مقصد جدید گردشگری در کشور مطرح شود.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هر ساله و در ایام تعطیلات خصوصاً تعطیلات عید سعید فطر شاهد حضور گردشگران بی شماری در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرهای سردسیری استان هستیم، گفت: فراهم نبودن زیرساخت‌های گردشگری مشکلاتی را هم برای گردشگران و هم برای مسؤولان استان ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه در گذشته دولت‌ها تمام کارهای سرمایه‌گذاری را بر عهده داشتند، گفت: استان نتوانست از این فرصت مناسب گذشته استفاده کند به همین دلیل باید با همکاری بخش خصوصی در جهت تکمیل زیرساخت‌ها گام اساسی برداشته شود.

این مسؤول در ادامه با اشاره به اختصاص مبلغ مناسب برای ایجاد توسعه و رونق بخشی گردشگری گفت: سال گذشته اعتبارات خوبی برای گردشگری استان در نظر گرفته شد، اما به دلیل شرایط مالی کشور این اعتبارات تخصیص پیدا نکرد، ضمن اینکه یک ریال از اعتبارات ماده 180 شهرداری‌ها در سال گذشته تخصیص پیدا نکرده است.

نیک‌اقبالی در پایان با اشاره به سفر هیأت دولت به کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سفر آتی هیأت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص اعتبار برای توسعه گردشگری و کمک به عمران شهری در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد از پیشنهادها و اولویت‌های  استان است.

انتهای پیام /ف

برچسب ها: اعتبار ، توسعه ، گردشگری ، سفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.