جلسه سرنوشت ساز شورای شهر گرگان ؛

شعله های تنش فروکش می کند یا زبانه می کشد؟

پس از زمزمه های تغییرات شهردار گرگان در دو هفته اخیر امروز جلسه شورای اسلامی شهر گرگان سرنوشت ساز خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ بر اساس شنیده ها گویا قرار است در جلسه امروز اعضای شورای اسلامی شهر گرگان درباره ماندن یا رفتن شهردار فعلی گرگان تصمیم گیری شود.برخی ها می گویند گویا قرار است امروز عزل حسین صادقلو به شور گذاشته شود. یکی از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان عزل شهردار مرکز گلستان و تعیین سرپرست را غیر قانونی دانسته است.

برخی ها هم که مخالف ماندن صادقلو هستند قصد دارند امروز تکلیف ماندن یا نماندن وی را مشخص کنند.

 رابطه اعضای شورای شهر گرگان و شهردار فعلی گرگان علاوه بر اینکه از همان ابتدای انتصاب در سال 92 با تنش همراه بوده ، در هفته های اخیر و بواسطه برخی وقایع وارد مرحله جدید و شدیدتری از تنش شده است.

در آخرین رویداد شهردار گرگان از رییس شورای اسلامی شهر گرگان به دلیل آنچه که افترا و تهمت عنوان کرده بود به دادستانی گرگان شکایت کرده است.

با این حال رضایت مردم شهر گرگان از عملکرد صادقلو کار را برای مخالفان وی سخت کرده است.رضایتی که حتی استاندار گلستان هم نتوانست از بیان آن صرفنظر کند.

استاندار گلستان روز پنج شنبه در اظهارنظری که خبرگزاری مهر آن را بازتاب داده بود ، گفت؛ عملکرد شهردار گرگان در راستای خدمت به مردم و توسعه شهر است و طی این چند سال چهره شهر گرگان به عنوان مرکز استان گلستان دچار تحول شده و تا جایی که این خدمات باشد، بنده وظیفه دارم از شهردار گرگان حمایت کنم.

استاندار گلستان در مورد بازنشسته شدن صادقلو تصریح کرده : طبق مصوبه مجلس، افراد بازنشسته که مشغول به کار هستند باید از کار تسویه حساب شوند، اما شهردار گرگان سوابق رزمندگی دارد که گمان می‌کنم مدارک مستندی باشد تا ایشان را از قانون مورد نظر، معاف کند



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.