قزوین؛

فراهم شدن مقدمات اجرای نمایش میدانی «فصل شیدایی»

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین گفت: اقدامات مربوط به اجرای نمایش در بخش سخت افزاری و فرهنگی مهیا شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ ایوب رحیمی درجلسه هماهنگی برگزاری نمایش میدانی «فصل شیدایی»  با بیان اینکه مکان نمایش تعیین شده افزود : از نظر سخت افزاری اقدامات لازم برای محل نمایش، پارکینگ خودرو، نمایشگاه فرهنگی در حال انجام است و به دلیل اهمیت این نمایش تدابیر و تصمیم های مهمی برای اجرای موفق آن اتخاذ شده است.

رحیمی یادآور شد : همچنین با هماهنگی های صورت گرفته مقرر شد ماموران راهنمایی و رانندگی طرحی را برای نظم ترافیکی در منطقه نمایش اجرا کنند.

معاون سیاسی استانداری برلزوم داشتن برنامه های تاثیرگذار فرهنگی در نمایشگاه و حاشیه اجرای نمایش تاکید کرد و اظهارداشت: این نمایش یک اقدام فرهنگی فاخر و ارزشمند است که می تواند تاثیر مناسبی روی مردم داشته باشد لذا  برای اجرای بهتر آن به همکاری دستگاه های مرتبط با این موضوع نیازمندیم.

نمایش «فصل شیدایی» روایت خلقت آدم تا خاتم، تاریخ اسلام تا انقلاب اسلامی و ظهور منجی عالم بشریت است که با بهره‌ گیری از صحنه‌های بدیع و جذاب و با استفاده از نور، صدا، تصویر، دکور و هنر بازیگری در یک فضای باز به نمایش در خواهد آمد و تاکنون در ۱۰ استان کشور نیز اجراشده است.

نمایش فصل شیدایی از ۲۰ تا ۲۹ مرداد ماه بعد از نماز مغرب و عشا در محدوده مجتمع فرهنگی، تفریحی طلائیه سپاه صاحب الامر(عج) مقابل بوستان باراجین به نمایش در می آید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.