فرماندار نیشابور از صادرات 10 هزارتن کالا به ارزش 142 میلیارد ریال در طی دو ماه افتتاح گمرک این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ غلامحسین مظفری در مراسم افتتاح مرکز نمایشگاه دائمی و بین‌المللی خیام نیشابور در محل منطقه عمومی باغرود نیشابور اظهار داشت: تاکنون هفت مرکز استان، نمایشگاه بین‌المللی خود را نتوانسته‌اند افتتاح کنند و برای نیشابور افتخاری است که این طرح را طی چهار ماه به بهره‌برداری رساند.

وی با ابراز رضایت از این اقدام با هدف حمایت از بخش‌های تولیدی و خدماتی ادامه داد: افتتاح این نمایشگاه در مکانی که روزی مرکز آموزش مدافعان این کشور از مرزهای ایران اسلامی بود باعث خوشحالی است و به نحوی این پیام را منتقل می‌کند که امروز دفاع از ارزش‌های انقلاب و حفظ آن در گروی کار اقتصادی و تولیدی است.

فرماندار نیشابور با اشاره به نام‌گذاری امسال به‌عنوان سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، خاطرنشان کرد: وظیفه ما این است که از همه ظرفیت‌های موجود برای انجام امر رهبری عظیم‌الشأن استفاده کنیم تا تولیدات و خدمات ارائه‌شده مردم این سرزمین را به فرصتی بزرگ تبدیل کنیم.

مظفری گفت: اگر در جامعه آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی می‌بینیم ریشه بسیاری از آنها در اقتصاد قرار گرفته است و اگر تلاشمان را افزایش دهیم و از نعمت‌ها و ظرفیت‌های موجود به نحو درست استفاده کنیم می‌توانیم کشور را از این قبیل مشکلات عبور دهیم.

وی ادامه داد: تمام واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان برای کمک به مسئله رفع موانع تولید آماده هستند و این نمایشگاه نیز فرصت بسیار خوبی را فراهم کرده است.

فرماندار نیشابور با اشاره به قابلیت‌های منحصربه‌فرد مرکز نمایشگاه دائمی و بین‌المللی خیام نیشابور، خطاب به صنعتگران و فعالین بخش تولید شهرستان گفت: از این فرصت باید برای معرفی خوب نیشابور استفاده شود تا نقش و رسالت خود را در قبال این شهر بزرگ و فرهنگی انجام داده باشید.

معاون استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در حدود دو ماه قبل گمرک شهرستان نیشابور افتتاح شد و جای بسی خوشحالی است که اعلام کنم طی این مدت 10 هزار تن کالا با ارزش بالغ‌بر 142 میلیارد ریال به کشورهایی از قبیل کانادا، روسیه، ترکمنستان و امارات متحده صادر شده است.

مظفری با اشاره به ظرفیت بالای این نمایشگاه تأکید کرد: اعتقاد داریم صنعتگران نیشابور قابلیت حضور گسترده‌تر در بازارهای بین‌المللی را دارا هستند و وظیفه ماست تا این ظرفیت را تقویت کنیم.

انتهای پیام//

برچسب ها: مشهد ، صادرات ، نیشابور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.