معاون ارتباطات موسسه خدمات مشاوره ای آستان قدس رضوی از آمادگی 170خادم رضوی برای حضور در نهمین دوره جشن های ز یر سایه خورشید خبر داد.

اعزام 170 خادم رضوی به سراسر کشور در جشن­ های به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازمشهد؛ صادق حسین زاده ملکی گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با معاونت اماکن متبرکه و امور زائران امسال 170 خادم حرم مطهر رضوی کاروان‌های اعزامی برای اجرای نهمین دوره جشن های زیر سایه خورشید را همراهی می‌کنند.

وی افزود: در نهمین دوره جشن های مردمی زیر سایه خورشید، برای هر کاروان حدود 4 تا 5 نفر از خادمان حرم مطهر رضوی با توجه به حجم برنامه‌ها به استان‌های کشور اعزام می‌شوند.

معاون ارتباطات موسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش­های اجتماعی آستان قدس رضوی گفت: هر یک از خدام در کاروان‌های رضوی با توجه به استعدادها و توانایی‌ها در نقش­های مختلفی از جمله سخنگو به منظور تبیین برنامه‌ها، مداح برای ترویج شعائر رضوی و قاری یا مسئول حمل پرچم ایفای نقش خواهند کرد.

ملکی افزود: بیش از 90 درصد از خادمانی که در کاروان‌های زیر سایه خورشید حضور پیدا می کنند امسال برای اولین بار است که این کاروان‌ها را همراهی می‌کنند.

وی گفت: خدام آستان قدس رضوی در قالب گروه های مشخص به سراسر استان ها اعزام می شوند و برنامه های متعددی به همین مناسبت اجرا خواهند کرد.

جشن های زیر سایه خورشید به مناسبت دهه کرامت در سراسر کشور برگزار می شود.

انتهای پیام//



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.