كنگانى:نظام باشگاه دارى بهترين راهكار در فوتبال است

رئيس هيات مديره باشگاه تأسيسات دريايى گفت:اجرا نظام باشگاه دارى بهترين راهكار براى مبارزه با فساد در فوتبال است.

كنگانى:نظام باشگاه دارى بهترين راهكار در فوتبال استمجيد حسينى كنگانى در حاشيه مراسم قرعه كشى ليگ برتر در گفتگو با خبرنگار ورزشی حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران گفت افزود: تيم تأسيسات دريايى به جام باشگاه هاى آسيا اعزام شد. همچنين ما پيش بينى نمى كرديم كه چهار ملى پوش را از دست داديم و جوانگرايى كرديم.

وى در ادامه عنوان كرد: در مسابقات قهرمانى آسيا به جوانها فرصت داديم تا در اين مسابقات بدرخشند. در بازيهاى آسيايي تايلند به دنبال دفاع از عنوان قهرمانى خود هستيم و اميدوارم نماينده شايسته اى باشيم.

كنگانى درباره مسكوت شدن پرونده فساد در فوتبال گفت: هر چيزى كه در كانون توجه قرار بگيرد در آن صورت حساسيت بيشترى به خود مى گيرد. عزم و اراده جدى بايد از سوى مجلس صورت بگيرد تا كارها بهتر انجام شود. همچنين افرادى مانع ريشه كن كردن فساد در فوتبال مى شوند كه بايد با آنها برخورد كرد.

وى در پايان خاطر نشان كرد:معتقدم ضرورت تشكيل نظام باشگاه دارى در كشور احساس مى شود  و مجلس بايد نظام باشگاه دارى را در يك فوريا تصويب كند و در آن صورت مرجعى براى پاسخگويي مديران عامل وجود دارد. به هر حال نظام باشگاه دارى بهترين راهكار براى مبارزه با فساد در فوتبال است .


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار