رئيس مسابقات ليگ برتر فوتبال گفت:فضاى فوتبال ستيزى در جامعه ايجاد شده است كه درست نيست.

بهروان: فوتبال ستيزى در جامعه  ايجاد شده است / سه تيم تبريزى در يك هفته ميزبان نيستندغلامرضا بهروان درباره مراسم قرعه كشى ليگ برتر فوتبال در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: با تلاشهاى سازمان ليگ و فدراسيون فوتبال امشب قرعه كشى انجام مى شود و تيمها با حريفان خود آشنا مى شوند.

وى در ادامه عنوان كرد:در جلسه هيات رييسه تعطيلى ليگ برتر بعد از هفته چهارم يعنى روز ٢٤ مرداد ماه اعلام شد براين اساس تيم ملى در اين مقطع به خارج از كشور مى رود.همچنين پيشكسوتان ، اصحاب رسانه ، مديران تيمها و اهالى فوتبال به اين مراسم دعوت شدند و چهره هاى خوب فوتبالى هم در مراسم قرعه كشى ما را يارى مى دهند.

بهروان درباره وضعيت سه تيم تبريزى در قرعه كشى گفت: اين سه تيم در يك هفته نمى شوند و ورزشگاه اين سه تيم آماده نيست و بايد مسئولان فكرى كنند و اين موضوع را حل كنند.


وى در ادامه عنوان كرد: به هر حال مسئولان تبريزى تلاش مى كنند كه اين ورزشگاه را آماده كنند تا از تيمهاى ديگر ميزبانى كنند. همچنين ورزشگاه نقش جهان تا اواخر نيم فصل آماده مى شود.

رئيس مسابقات ليگ برتر درباره پرونده فساد در فوتبال گفت: فضاى فوتبال ستيزى در جامعه ايجاد شده است .جامعه ما صددر صد پاك نيست و همانطور كه دادگاه مربوط به شغلهاى مختلف داريم فوتبال هم از اين امر مستثنا نيست.

وى در ادامه عنوان كرد: در فوتبال هم فساد وجود دارد اما فوتبال نسبت به ديگر رشته ها پاك تر است همچنين نهادهاى قضائى بايد پاسخگو باشند و فدراسيون فوتبال و هيات رييسه گزارش اين پرونده را به مسئولان مربوطه دادند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.