یعقوب مزرعه لی در دیدار با کارکنان اداره کل مالیاتی استان با اشاره به اصل تکریم ارباب رجوع بر تلاش کارکنان مالیاتی همراه با رعایت عدل و انصاف و احترام به حقوق مؤدی در امر وصول مالیات تاکید کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،مديرکل امور مالياتي آذربايجان غربي اهمیت و حساسیت جایگاه درآمد های مالیاتی را یادآور شد و گفت : دلیل اینکه وزیر اقتصاد و امور دارایی در اظهارنظری بزرگ ترین پروژه کنونی کشور در حوزه اقتصاد را طرح جامع مالیاتی معرفی می کند ، اهمیت توجه به یکی از مهم ترین محور های اقتصاد مقاومتی یعنی درون زا بودن اقتصاد و اتکای آن به منابع مستمر و پایدار مالی را می رساند .

مزرعه لی مدیرکل امور مالیاتی استان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه وصول مالیات فقط توجه صرف به کمیت مالیات وصولی نیست گفت : وصول مطلوب که در آن هم حقوق حقه دولت و هم حقوق مؤدی تحقق یابد مستلزم تلاش مسئولانه تک تک کارکنان ، برنامه ریزی اصولی ، نظارت مؤثر و رعایت عدل و انصاف و توجه به حقوق شهروندی است .

وی مردمی کردن اقتصاد را به عنوان یکی از محور های اقتصاد مقاومتی یادآور شد و افزود : هیچ مالیاتی نباید بدون دلیل افزایش یابد مگر اینکه ادله و مدارک لازم و کافی در پرونده مالیاتی وجود داشته باشد .

یعقوب مزرعه لی همچنین در تشریح انتظارات سیستم مالیاتی از کارکنان در جهت وصول مطلوب برمواردی چون ابلاغ مدیریت شده اوراق مالیاتی ، حرکت در چهارچوب برنامه عملیاتی ابلاغ شده ، تلاش همه همکاران در راستای قطعی کردن مالیات نوشته شده ، پیگیری وصولی ، پیگیری معوقات ، شناسایی منابع جدید ، به کارگیری درست و تؤامان نظام تشویق و تنبیه در راستای دست یابی به اهداف اداره کل تاکید کرد .

وی از جذب 137 نفر نیروی جدید در طی 2 سال گذشته خبر داد و افزود: همچنین در دو سال 3هزارو 320 متر مربع به فضای کاری ادارات مالیاتی استان اضافه شده است .

انتهای پیام/س

برچسب ها: مالیات ، مدیر کل ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.