رييس پليس راهنمايي و رانندگي استان از آغاز مرحله ي دوم طرح تابستاني پليس راهور در شهرستان هاي مختلف استان خبر داد.

برخورد باسگ گردانی درحین رانندگی در طرح پلیس راهورکرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنابراعلام پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ حميد معين زاده گفت : اجراي طرح تابستاني پليس راهور استان با بكارگيري تمامي ظرفيت هاي موجود از بعد از ماه مبارك رمضان آغاز و تا دوم مهرماه سال جاري ادامه خواهد داشت.

وي پوشش کامل نقاط حادثه خيز را از اقدامات اين پليس در اين طرح برشمرد و افزود: كليه نقاط حادثه خيز در سطح معابر شهري در استان شناسايي و تحت پوشش کامل عمليات ترافيکي قرار خواهد گرفت.

وی کنترل سرعت خودروها را با استفاده از دوربين هاي کنترل سرعت جديد از ديگر اقدامات اين پليس در زمان اجراي اين طرح عنوان و خاطر نشان کرد : امسال در تلاش هستيم تا با همکاري رانندگان وسايل نقليه بتوانيم آمار تصادفات و تلفات ناشي حوادث رانندگي را در سطح شهرهاي استان كرمان کاهش دهيم.

سرهنگ معين زاده تصریح کرد : برابر بند ب ماده 10 قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي در مواردي كه قرائن و شواهد حاكي از حالت مستي يا استفاده راننده از مواد مخدر و روان گردان باشد ماموران پليس راهنمايي و رانندگي با استفاده از تجهيزات لازم نسبت به انجام تست مربوطه اقدام مي كنند.

وي همچنين از تشديد برخورد پليس راهور با ناهنجاري هاي اجتماعي از قبيل آلودگي صوتي، حمل حيوانات وسگ گرداني در حين رانندگي و دودي كرن شيشه هاي وسيله نقليه خبر داد.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.