سمنان؛

صعود بانوی ورزشکار سمنانی در مسابقات تنیس آسیایی

الهام احمدی برای نخستین بار در مسابقات تنیس آسیایی و در بخش انفرادی به جمع هشت نفر برتر پایانی صعود کرده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ الهام احمدی تنیسور سمنانی است که دلیل موفقیت خود را تمرین زیاد و شرکت در مسابقات مختلف می داند که باشگاه خبرنگاران به سراغ این نوجوان ورزشکار رفته است .

1- خودتون رو معرفی کنید؟ الهام احمدی 13 ساله هستم 

صعود بانوی ورزشکار سمنانی در مسابقات تنیس آسیایی

2 -  در چه رشته ی ورزشی فعالیت می کنید ؟ در رشته تنیس خاکی فعالیت دارم.
3 -  در چه مسابقاتی شرکت کردید؟ سال 93 مقام بزرگسالان سمنان ، سال 94 قهرمان مسابقات تنیس سمنان در رده آزاد شدم و امسال نیز مقام سوم این مسابقات رو کسب کردم، همچنین در مسابقات تنیس آسیایی و در بخش دو نفره در اصفهان مقام سوم رو کسب کردم و در انفرادی نیز برای نخستین بار به جمع 8 نفر برتر پایانی توانستم صعود کنم .

صعود بانوی ورزشکار سمنانی در مسابقات تنیس آسیایی

4 - چندساله که این ورزش به صورت حرفه ای انجام میدید ؟ سه ساله که به طور حرفه ای بازی می کنم .

5 – چه اصول و قواعدی در این ورزش وجود دارد ؟ قوانین بازی تنیس ساده است ، اگر توپ به تور برخورد کند و یا خارج از خط شود امتیاز رد و بدل خواهد شد . 

6 -  دلیل موفقیت خودتون رو در چی می دونید؟ دلیل موفقیت من تمرین زیاد و شرکت در مسابقات مختلف برای کسب تجربه بیشتر بوده است .

7 –از چند سالگی وارد این ورزش شدید ؟ از 10 سالگی تنیس رو شروع کردم.
8 -  افراد از چه سنی می تونن وارد این رشته ورزشی بشن ؟ از سن چهار سالگی میشود این ورزش رو شروع کرد . 

9 -  چه تعداد خانم در استان در این رشته فعالیت می کنن ؟ 40 تنیسور خانم در استان هستند که در ورزش مفرح تنیس فعالیت دارند . 

10 – برای چی این رشته ورزشی رو انتخاب کردید ؟ پدرم در این رشته فعالیت داشتند و همین امر باعث شد تا من هم به این رشته علاقمند شده و وارد این رشته بشوم .

11 – درباره رشتتون توضیح بدید؟ بازی تنیس با سرویس از انتهای زمین آغاز می شود و هر بازیکن مجاز است یکبار توپ به زمین برخورد کرده و بعد ضربه را بزند ، اگر توپ 2 بار به زمین بخورد یا توپ به تور خورده یا اوت شود امتیاز از دست می دهد، هر بازیکن هنگامی که دو ست را بگیرد برنده ی بازیست . هرست نیز از 6 گیم و هر گیم از 4 پویت تشکیل می شود .

12 – در پایان  آیا صحبتی با هم سن و سال های خودت داری ؟ به همه هم سن و سال های خودم و والدین آن های پیشنهاد می کنم وارد این رشته شوند، تنیس ورزشی پرتحرک ، فکری و کم آسیب بوده و بسیار مفرح است .

انتهای پیام/ ن

برچسب ها: تنیس ، ورزش ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۲۲ تير ۱۳۹۵
خیلی عالی هستش. انشالله موفق باشید
آخرین اخبار