رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: در جریان سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت به استان، سه فاز از چهار فاز ساختمان دانشگاه صنعتی کرمانشاه افتتاح خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ دکتر علی اکبر اختری  گفت: در حال حاضر سه فاز از مجموع چهار فاز ساختمان دانشگاه صنعتی کرمانشاه آماده بهره برداری است که در زمان سفر رییس جمهور به استان افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: در قالب این سه فاز قابل بهره‌برداری 16 هزار متر مربع از فضای 23 هزار متر مربعی این ساختمان بزرگ دانشگاه افتتاح می‌شود.

اختری تصریح کرد: 30 کلاس درس، 30 آزمایشگاه رشته‌های مختلف، 45 اتاق اداری و اتاق اساتید، ساختمان مرکزی و 1400 متر مربع کتابخانه از جمله مواردی هستند که در جریان این سفر افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: تاکنون برای راه اندازی این سه فاز از ساختمان دانشگاه صنعتی کرمانشاه بالغ بر 300 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی یادآور شد: برای بهره برداری کامل از ساختمان دانشگاه صنعتی کرمانشاه که مساحتی بالغ برهفت هزارمتر مربع آن هنوز باقی مانده، به 120 میلیارد ریال دیگراعتبار نیاز است.

اختری تصریح کرد: باتوجه به اینکه فاز چهارم این ساختمان حدود 63 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری به بهره‌برداری کامل برسد.

در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین 2500 متر مربع فضای کارگاه دانشگاه نیز در دل این مجموعه در حال ساخت است که تلاش می‌کنیم تا پایان امسال به بهره‌برداری براختری اظهارکرد: مراسم افتتاح این سه فاز درروز حضور دکتر روحانی در استان و از طریق ویدئو کنفرانس و با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، دانشگاه ، صنعتی ، سفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.