فرماندار کرمانشاه گفت: حضور پرشور و خودجوش مردم در مراسم استقبال از دکتر روحانی برای کرمانشاهیان مایه افتخار و سرافرازی خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛فضل‌الله رنجبر گفت: استقبال باشکوه ازرییس جمهورزمینه‌های تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم خواهد کرد.

رنجبر با تاکید بر اینکه هرجا در راهپیمایی‌ها شاهد حضور پرشور مردم بوده‌ایم دشمنان بیشتر عقب‌نشینی کرده و توطئه‌های آنان یکی پس از دیگری نقش بر آب شده است، ازمردم خواست تا با استقبال خوب و گسترده از دولت تدبیر و امید بار دیگر با آرمان‌های نظام تجدید پیمان کنند.

فرماندار کرمانشاه سپس با اشاره به لزوم اطلاع‌رسانی به مردم برای حضور در مراسم استقبال، از ادارات و رسانه‌ها خواست تا در این خصوص اطلاع‌رسانی لازم را به مردم داشته باشند.

رنجبر در ادامه گفت: از صبح فردا تبلیغات رسمی در زمینه سفر دکتر روحانی به کرمانشاه آغاز خواهد شد.

برنامه‌ریزی برای حضور گروه‌های ورزشکاران، اجرای سرود با حضور 1392 نفر از دانش‌آموزان و اجرای برنامه توسط گروه‌های سرود و موسیقی از جمله برنامه‌های در نظر گرفته برای استقبال از رئیس جمهور در ورزشگاه آزادی کرمانشاهخواهد بود که رنجبر از آنها یاد کرد.

وی همچنین از برگزاری مراسم جشن حضور در شب جمعه (25 تیر) در پارک کوهستان کرمانشاه با اجرای برنامه‌های متنوع خبر داد و از همه مردم برای حضور در این جشن دعوت کرد.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.