مدیرامور نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه از آغاز به کار اولین نمایشگاه "برترین نام‌های تجاری" کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛بنفشه امامی‌نیا گفت: اولین نمایشگاه برترین نام‌های تجاری استان، از امروز (22 تیر) فعالیت خود را آغاز می‌کند و تا 25 تیرماه پذیرای بازدیدکنندگان است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه واقع در انتهای پارک شاهد برپا می‌شود، ادامه داد: ساعت بازدید نمایشگاه نیز هر روز از ساعت17 تا 22 است.

مدیرامور نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه از حضور 30 غرفه ازنام‌های مطرح تجاری کرمانشاهدر این نمایشگاه خبر داد و افزود: این نمایشگاه در فضایی به وسعت دو هزار مترمربع برپا شده است.

امامی‌نیا یادآوری کرد: در این نمایشگاه همه نام‌های مطرح تجاری کرمانشاه که قصد تبلیغات ویژه دارند، حضور دارند.

وی بیان کرد: این نام‌های تجاری عمدتا شرکت‌ها و واحدهای خدماتی شامل تشریفات مجالس، سالن‌های آرایش، گل فروشی‌ها، آتلیه‌ها، مهدهای کودک، مراکز چاپ و تبلیغات و ... هستند که با اتمام ماه مبارک رمضان و داغ شدن بازار مجالس عروسی قصد دارد تبلیغات داشته باشند.

به گفته این مسئول، در خصوص همه این واحد‌ها از اتحادیه‌های مربوط، سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و ... استعلامشده تا واحدهایی که در نمایشگاه شرکت دارند تخلف صنفی و تعزیری نداشته باشند.

امامی‌نیا خاطرنشان کرد: قرار است 10 تا 15 درصد تخفیف از سوی این واحد‌ها برای افرادی که درزمان برپایی نمایشگاه با آنها عقد قرارداد دارند، در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، مصوبات ، جدید ، مصوبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.