شیراز؛

عشق رانندگی باعث اخاذی اینترنتی شد

رئیس پلیس فتا فارس از دستگیری خانمی خبر داد که در فضای مجازی اقدام به اخاذی می كرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ سیدموسی حسینی گفت: مردی میانسال پس از مراجعه به پلیس فتا و ارائه مرجوعه قضایی مدعی می شود که خود مسئول یکی از بخش های یک اداره دولتی در شیراز است و  شخصی با به دست آوردن اسناد و اطلاعات محرمانه کاری او به وسیله شبکه اجتماعی "واتس اپ" از وی اخاذی و تقاضای مبلغ 20 میلیون تومان كرده است.
وی ادامه داد: در این رابطه پرونده تشكیل و با توجه به حساسیت موضوع، این پرونده در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت.
رئیس پلیس فتا استان فارس اظهار كرد: شاکی در اظهارات خود با قاطعیت بیان می کند فرد اخاذ از همکارانش است که با داشتن اطلاعات محرمانه کاری برای او ایجاد مزاحمت می کند.
سرهنگ حسینی افزود: کارشناسان پلیس فتا با بررسی های فنی و تخصصی، متهم را شناسایی و برای تكمیل پرونده به این پلیس احضار کردند.
وی افزود: متهم این پرونده کسی نبود جز همسر شاکی که در ابتدا جرم خویش را انکار کرده و ابراز بی اطلاعی از این موضوع را می كرد، اما پس از رویت مستندات و ادله دیجیتال نسبت به بزه انتسابی خود اعتراف و گفت چند مدت بود که از شوهرم (شاکی) طلب خودرویی را می کردم اما با وجود این که از نظر مالی محدودیتی نداشت از خرید خودرو ممانعت می كرد و بخاطر عشق به رانندگی تصمیم گرفتم از طریقی دیگر خواسته خود را عملی کنم.
رئیس پلیس فتا استان فارس اضافه كرد: همسر شاكی برای عملی كردن نقشه خود زمانی که همسرش در خانه استراحت می کرده به سراغ کیف اداری اش رفته و از اسناد و مدارک محرمانه کاری او عکس می گیرد و سپس شروع به تهدید برای اخاذی از او می كند.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.