تله فیلم "هوای پدر" به کارگردانی و تهیه کنندگی اسماعیل راد مقابل دوربین می رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اسماعیل راد کارگردان و تهیه کننده این تله فیلم گفت: فیلم نامه این اثر به قلم خودم نوشته شده و داستان زندگی پدری فداکار را روایت می کند که مبتلا به آلزایمر شده است.
وی ادامه داد: هم اکنون در مرحله انتخاب بازیگر و پیش تولید هستیم.
اسماعیل راد افزود: بازیگرانی همچون استاد جمشید مشایخی، اسماعیل خلج، ابوالفضل پورعرب، خشایار راد، پرستو صالحی، الهام حمیدی و زیبا بروفه در این پروژه ایفای نقش می کنند که تاکنون برای همکاری با برخی از این هنرمندان به نتیجه رسیده ایم.
وی که خود نیز به عنوان بازیگر در این تله فیلم حضور دارد بیان کرد: در شیراز هم از حضور بازیگرانی چون لینا مرشدی، بیتا همتی، الهه هوشمند، فاطمه وزیری، سارینا مهتر، امیر حسین نادری، سید حسین ایوبی، قاسم محمدی ، محمد سعید ابراهیمی پیمان اکبرپور، احسان منفرد، مهدی یوسفی، فرجاد محمدی، حسن صادقی، راضیه آگاه، و فاطمه شکورو بهره خواهیم برد.
 
وی اظهار کرد: شهباز راستی بازیگر توانمند و خوش ذوق نیز به عنوان نقش اصلی در این تله فیلم ایفای نقش می کند.
اسماعیل راد تصریح کرد: ایرج جمشید پور و غلامرضا خرسندی مشاوران تهیه کننده و شهباز راستی به عنوان جانشین تهیه کننده در تله فیلم "هوای پدر" همکاری دارند و افتخار دارم که در این کار از مشاوره استاد حمید مومنی بهرمند شوم.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: هوای ، پدر ، دوربین ، تله فیلم ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.