کودکان و نوجوانان استان سمنان در مسابقه‌ی خاطره‌نویسی بر بال فرشته‌ها، از لحظات حضورشان در صفوف به‌هم پیوسته نماز جمعه می‌نویسند.

به‌گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسمنان، فروهر معدنی کارشناس‌مسئول فرهنگی، هنری و ادبی کانون سمنان از برگزاری مسابقه استانی خاطره‌نویسی«بر بال فرشته‌ها»  با همکاری ستاد اقامه نماز جمعه سمنان خبر داد و گفت: این مسابقه به‌مناسبت پنجم مردادماه سال‌روز اقامه‌ی اولین نماز جمعه در کشور ویژه کودکان و نوجوانان 8 تا 17 سال طراحی شده و علاقمندان پس از حضور در صفوف به‌هم پیوسته نماز جمعه می‌توانند خاطره پر شور و احساس زیبای‌شان را از اقامه‌ی نماز جمعه نوشته و تا دهم مردادماه سال جاری به مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری یا ستاد اقامه نماز جمعه شهر خود تحویل دهند.
معدنی در ادامه هدف از برگزاری این مسابقه را پرورش حس دینی کودکان و نوجوانان و تشویق آنها به شرکت در فریضه الهی نماز جمعه و خلق اثر با درون‌مایه دینی عنوان و خاطرنشان کرد: از صاحبان برترین آثار این مسابقه، قدردانی خواهد شد.
گفتنی است پنجم مردادماه برابر با سوم رمضان سال 1399ه.ق، پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، سال‌روز اقامه‌ی اولین نماز جمعه در کشور به امامت آیت‌الله سید محمود طالقانی در دانشگاه تهران است.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار