هیئت اقتصادی تجاری ایتالیا سه روز آینده به وارد مازندران می شوند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازساری، سخنگوی شورای اطلاع رسانی مازندران گفت : هیئت اقتصادی تجاری کشور ایتالیا در مازندران به مدت سه روزه اقامت خواهد داشت .

احمد مظفری افزود: بازدید از مرکز گل و گیاه قلی زاده در اوجی آباد آمل، شرکت فرآورده‌های لبنی کاله, مجتمع کشت و صنعت کمالی و مجتمع خاویاری قره برون در جویبار برنامه‌های روز چهارشنبه این هیئت 50 نفره ایتالیایی به مازندران است.

سخنگوی شورای اطلاع رسانی دولت در استان گفت: این هیئت در دومین روز سفر به مازندران در روز پنجشنبه از شرکت‌های مازی نور و فرش و موکت بابل بازدید و با فعالان تجاری و بخش خصوصی استان نیز نشست اختصاصی خواهند داشت.

مظفری گفت: هیئت اقتصادی تجاری ایتالیا بعد از ظهر پنجشنبه نیز از ماشین‌سازی بادله، بندر امیرآباد و واحدهای مربوطه بازدید و یادداشت تفاهم همکاری و خواهر خواندگی ساری و آنکونا را منعقد خواهد کرد.

وی بیان کرد: این هیئت در روز پایانی سفر و جمعه بازدیدی از مجتمع گردشگری نمک آبرود در چالوس خواهد داشت.

مظفری گفت: این هیئت پنجاه نفره از استان مارکه ایتالیا به سرپرستی استاندار مارکه در سفر سه روزه به مازندران با ظرفیت‌های تولیدی، گردشگری و دانشگاهی مازندران آشنا خواهند شد.

وی یادآور شد: در این سفر، گروه‌های پنج گانه دانشگاهی، بازرگانی خارجی، کشاورزی،گردشگری و صنعت و خدمات بخش خصوصی, استاندار مارکه را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.