رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از اشباع بودن وضعیت بازار گوشت در سمنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،سید حسن میرعماد رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت:با توجه به تولید مازاد بر نیاز گوشت قرمز در سمنان، بازار این محصول دامی در این استان اشباع‌شده است.
وی با اشاره به اثرات این مهم بر روز صنعت دامداری استان سمنان بیان کرد: با توجه به اشباع بازار گوشت در استان سمنان، دامداران این استان نمی‌توانند دام‌های پرواری خود را کشتار و روانه بازار کنند.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با تأکید براینکه باید فکری برای جلوگیری از متضرر شدن دامداران استان سمنان اندیشیده شود عنوان کرد: بر این اساس باید توزیع گوشت قرمز منجمد در استان سمنان متوقف شود.
میرعماد با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این زمینه از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان عنوان کرد: پیشنهاد عدم توزیع گوشت قرمز منجمد در استان سمنان به شرکت پشتیبانی امور دام این استان سمنان ارائه‌شده که امید است در روزهای آینده این مهم محقق شود.
وی با اشاره به مهم‌ترین مشکل موجود در صنعت تولیدات دامی و کشاورزی استان سمنان بیان کرد: امروز نبود زنجیره کامل تولید تا توزیع این محصولات در استان سمنان به‌خوبی احساس می‌شود. جهاد کشاورزی سمنان به دنبال ایجاد زنجیره کامل تولید و توزیع گوشت قرمز، گوشت مرغ و دیگر محصولات دامی و کشاورزی در این استان است.
به گفته میرعماد، تحقق این هدف نه‌تنها به نفع تولیدکنندگان، بلکه به سود عموم مردم این استان بوده و به تنظیم بازار نیز کمک می‌کند.
انتهای پیام/ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.