ایجاد این مراکز جمع‌آوری شیر به ساماندهی و نظارت بیشتر بر شیر تولیدی در این استان کمک می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مدیرکل تعاون روستایی استان سمنان از ایجاد مراکز جمع‌آوری شیر در این استان خبر داد.
مرتضی معتمد گفت: اداره کل تعاون روستایی استان سمنان برای تأسیس مراکز جمع‌آوری شیر در این استان آمادگی کامل دارد.
وی با اشاره به اهمیت نظارت بر بهداشت و سلامت شیر تولیدی در استان سمنان تصریح کرد: آمادگی کامل برای نظارت مستمر و مستقیم اداره کل دامپزشکی و معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بر مراکز جمع‌آوری شیر در این استان وجود دارد.
مدیرکل تعاون روستایی استان سمنان با اشاره به اینکه سلامت مردم باید در اولویت برنامه‌های تولید مواد غذایی باشدگفت: ایجاد این مراکز جمع‌آوری شیر می‌تواند به ساماندهی و نظارت بیشتر بر شیر تولیدی در این استان کمک کند.
معتمد افزود: در اجرای این طرح و با ایجاد مراکز جمع‌آوری شیر، دیگر شاهد عرضه غیرمجاز شیر در استان سمنان نخواهیم بود.
وی با اشاره به مشکلاتی که دامداران و تولیدکنندگان شیر در استان سمنان با آن مواجه هستندگفت: نبود بازار و قیمت پایین شیر سبب شده است تا بهره‌برداران این بخش دچار مشکل شوند.
مدیرکل تعاون روستایی استان سمنان با اشاره به برنامه‌های این سازمان برای تنظیم بازار شیر و کنترل بر عرضه و تقاضای آن به‌منظور کاهش زیان بهره‌برداران این بخش و عرضه بدون واسطه شیر در استان سمنان گفت:این آمادگی در اداره کل تعاون روستایی استان سمنان وجود دارد تا شیر مازاد بر نیاز این استان را باقیمت حاشیه بازار خریداری کند.
انتهای پیام/ر
برچسب ها: جمع آوری ، شیر ، نظارت ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.