نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت ایجاد بیمارستان سوانح سوختگی در شازند تاکید کرد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، علی ابراهیمی در جلسه بررسی مشکلات زیر بنایی بهداشت و درمان شهرستان شازند گفت: در حوزه بهداشت و درمان در شهرستان شازند اقدامات خوبی انجام شده اما با نقطه ایده آل فاصله زیادی وجود دارد که باید در جهت رفع کمبودها تلاش شود.
وی با بیان اینکه به جای اینکه مردم به سمت خدمات بهداشتی و درمانی بروند، خدمات باید به سمت مردم بیاید افزود: در خصوص دانشکده پرستاری نیز پیگیری ها به جدّ در حال انجام است و تا تعیین و تکلیف ساختمان جدید، دانشکده پرستاری فعلی به کار خود ادامه می دهد.
ابراهیمی به بیمارستان سوانح سوختگی اشاره و تصریح کرد: تعداد تلفات شهرستان شازند در این خصوص بالای 50 نفر بوده است و دلیلی ندارد که در این حوزه مقاومتی نشان داده شود چرا که جزو مطالبات به حق مردم است و بیمارستان سوانح سوختگی مختص کارکنان صنایع در منطقه ایجاد شود.
میرزایی فرماندار شازند نیز ضمن مثبت خواندن جلسه برگزار شده گفت: در این جلسه مقرر شد که تامین و تجهیز مراکز بهداشتی به جد پیگیری شده و در خصوص دندانپزشکی نیز دانشگاه علوم پزشکی همکاری بیشتری با شهرستان به ویژه روستاها داشته باشد.
وی افزود: نیروهای خدماتی در برخی مراکز درمانی روستاها از خود روستا جذب شوند و در خصوص زمین جدید دانشکده پرستاری نیز تعهد محضری از مالکین زمین توسط شورای شهر اخذ و مکاتبات و پیگیری های لازم انجام شود.
فرماندار شازند با بیان اینکه به جهت سهولت در ایاب و ذهاب بیماران دیالیزی نیز مقرر شد که یکی دستگاه ون مجهز خریداری و به کارگیری شود عنوان کرد: در خصوص اورژانس سوانح سوختگی نیز پیگیری های لازم انجام می شود و زمین پایگاه امداد هوایی توسط شورای شهر درنظر گرفته شود تا هلی کوپتر نیز به جهت این پایگاه مهیا شود.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، بهداشت ، شازند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.