گیلان؛

80 درصد از درآمدهای گیلان از مالیات

80 درصد از درآمدهای گیلان از مالیات است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛محمدعلی نجفی امروز در دیدار مدیران اداره کل امور مالیاتی گیلان ، پیش بینی درآمد استان در سال جاری را حدود هزار و 100 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: نزدیک به 900 میلیارد از این درآمدهامربوط به اخذ مالیات است.

وی افزود: پرداخت به موقع مالیات و تعامل و همدلی مردم با کارگزاران مالیاتی روند اجرا و اتمام طرح های نیمه تمام عمرانی را تسریع کرده وزمینه ی ارایه خدمات مطلوب تری را فراهم می کند.

استاندار همچنین از افزایش 29 درصدی تحقق درآمدهای مالیاتی گیلان در سه ماهه ی نخست امسال خبرداد و افزود: در این مدت 167 میلیارد تومان مالیات از مودیان استان دریافت شده که این رقم 29 در صد بیشتر از مدت مشابه پارسال است.

محمدعلی نجفی کل مالیات اخذ شده ی گیلان در سال 94 را 722 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این رقم 18 درصد افزایش را به نسبت سال 93 نشان می دهد.

حسین حقیقی مدیر کل امور مالیاتی گیلان نیز در گزارشی از رشد 10 درصدی تکمیل اظهارنامه های مالیاتی گیلان در سه ماهه ی نخست امسال خبرداد و گفت: در این مدت 137 هزار فقره اظهارنامه ی مالیاتی توسط مودیان استان تکمیل شده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.