رئیس پلیس راه استان سمنان گفت:55 نفر در جاده های استان سمنان از روز چهارشنبه تا جمعه مجروح شدند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛رئیس پلیس راه استان سمنان با اشاره به رخداد 68 فقره سانحه در محورهای استان از روز سه شنبه پانزدهم تا پایان روز جمعه هجدهم تیر 95 گفت: این سوانح تلفات جانی نداشت.
سرهنگ حسن خسروجردی افزود: از سه شنبه تا جمعه و در تعطیلات عید فطر و آغاز سفرهای تابستانی هموطنان، 68 سانحه شامل 30 سانحه جرحی و 38 سانحه خسارتی در محورهای مواصلاتی استان سمنان رخ داد.
وی گفت: 55 نفر در 68 سانحه رانندگی در جاده های استان سمنان از روز چهارشنبه تا جمعه مجروح شدند.
سرهنگ خسروجردی یاد آور شد: با توجه به آمار حوادث سال گذشته در همین تعطیلات، تعداد کل سوانح رانندگی تغییری نکرد، سوانح فوتی 100 درصد، تعداد مجروحان 25 درصد و سوانح جرحی 19 درصد کاهش یافت و سوانح خسارتی 31 درصد افزایش یافت.
وی، از ثبت هفت هزار و 68 تخلف رانندگان در چهار روز گذشته خبر داد و گفت: تعداد تخلفات رانندگان در تعطیلات عید فطر سال گذشته پنج هزار و 663 فقره بود که امسال افزایش یافته است.
وی یاد آور شد: در چهار روز گذشته به علت تخلفات مختلف، 18 دستگاه موتورسیکلت و 14 دستگاه خودرو توقیف و 24 فقره گواهینامه شهروندان به علت ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز ضبط شد.
وی ادامه داد: در همین مدت، هزار و 975 فقره تخلف از سرعت مجاز توسط ماموران و هزار و 890 فقره تخلف از سرعت مجاز توسط دوربین‌های سرعت‌سنج در محورهای استان سمنان ثبت شد.
رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: با توجه به ثبت تردد خودروها در اولین موج سفرهای تابستان 95 در محورهای استان، در چهار روز گذشته، از سمت غرب یعنی از سمت تهران 68 هزار و 790 دستگاه و از سمت شرق 37 هزار و 380 دستگاه وارد جاده های استان سمنان شدند.
بیش از 30 دوربین نظارتی در محورهای استان سمنان بر تردد خودروها نظارت دارد.
طرح تابستانی پلیس راه در سمنان همزمان با سراسر کشور از پانزدهم تیر تا پنجم مهر 95 با هدف کاهش تلفات و سوانح رانندگی و با بهره گیری حداکثری از امکانات، تجهیزات و ماموران به صورت محسوس و نامحسوس، اجرا می شود.
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.