سرمربی تیم ملی روئینگ قایقرانی گفت:جاور برای موفقیت در المپیک باید از 5 مرحله المپیک صعود کند تا به موفقیت برسد و به این منظور دو دوره تمرین دیگر در تهران و برزیل خواهیم داشت.

جاور برای صعود در المپیک 5 مرحله سخت پیش رو داردافشین فرزام در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:برنامه های تمرینی را طبق زمان بندی تعیین شده جلو می بریم و با توجه به اینکه سه هفته تمرینات در پرتغال سپری شده است اهدافی را که از پیش تعیین کرده خوب اجرایی شده و امیدواریم که بتوانیم ادامه بدهیم و نتایج خوبی کسب کنیم.
 
 
وی افزود:یک هفته به پایان اردوها مانده است که پس از یک استراحت کوتاه  اردوی یک هفته ای در تهران خواهیم داشت و بعد از آن یک هفته در برزیل اردو می زنیم .مسابقات از 16 مرداد صبح شروع می شود و برنامه ای که در پیش داریم این است که در المپیک مسابقه به مسابقه روند مهسا جاور بهتر باشد به صورتی که مرحله به مرحله نتایج بهتری را کسب کند و امیدوارم که بتواند به مراحل بالاتر با قدرت بیشتری صعود کند زیرا برای موفقیت در المپیک باید 5 مرحله به رقابت بپردازد.
 
فرزام در ادامه تاکید کرد:در مجموع وضعیت مهسا جاور نسبت به اون چیزی که انتظار داریم خوب است و امیدوارم که بتواند رکوردش را در المپیک ارتقا دهد. نازنین ملایی نیز در کنار مهسا جاور تمریناتش را به خوبی پشت سر گذاشته و شانه به شانه در این مدت تمرین کردند.
 
وی خاطر نشان کرد:اگر ما در تهران در اردویی داشته باشیم نازنین ملایی در کنارمان خواهد بود اما  هنگامی که در المپیک هستیم نازنین ملایی تمریناتش را به تنهایی پیگیری می کند و هنگامی که  برگردیم در کنار تیم خواهد بود ملایی باید آماده حضور در مسابقات قهرمانی آسیا شود و در ماده سبک وزن یک نفره قهرمانی آسیا حضور پیدا کند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار