فرماندار شهرستان رشت بیان کرد:تمام تلاش مسوولان این است که همیشه لبخند رضایت را بر لبان مردم این شهر بنشانند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ شهردار رشت در این مراسم با بیان اینکه شهر رشت همیشه جزو اولین ها بوده است, گفت: این جشنواره ها پلی است میان مشارکت مردم با شهرداری ها تا آنچه مردم دوست داشتند در شهر خود داشته باشند را با کمک سازمانها عملی کنند. 
دومین جشنواره گل های شمعدانی در رشت آغاز به کارکرد + تصاویر

ثابت قدم برگزاری این دست از جشنواره ها را عاملی برای گسترش گردشگری در رشت دانست و افزود: رشت باید به یک از مقاصد اصلی گردشگری تبدیل شود.  

وی علت برگزاری جشواره شمعدانی در پارک توحید را وجود رودخانه در کنار این پارک عنوان کرد و گفت: رودخانه ها سرمایه های شهر رشت هستند و باید از این ثروت خدادادی حفظ و حراست کنیم. 

محمدی دبیر این جشنواره نیز هدف اصلی برگزاری آن را مشارکت طلبی همه مردم عنوان کرد و گفت: کمک گرفتن از مردم برای بهتر شدن زیباسازی شهر رشت از بهترین طرح‌هایی است که شهرداری رشت تاکنون اجرا کرده است. 

دومین جشنواره گل های شمعدانی در رشت آغاز به کارکرد + تصاویر

وی افزود: آنچه که در شهر اتفاق می افتد مستقیم با نظر مردم خواهد بود و سلیقه و ایده های مردمی همیشه مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرد.  

دومین جشنواره گل های شمعدانی در رشت آغاز به کارکرد + تصاویر

برگزاری کارگاه های آموزشی با موضوعات محیط زیستی و فضای سبز و اجرای برنامه های هنری و فرهنگی توسط گروه های مردمی از دیگر برنامه های پیش بینی شده در طول برگزاری جشنواره است. 

جشنواره گل های شمعدانی رشت تا ۲۱ تیرماه در پارک توحید ادامه دارد.

انتهای پیام/س
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.