تجهیزات و دستگاه های اطفای حریق از آبادان به ماهشهرارسال شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛فرماندار آبادان گفت: از همان آغاز حادثه امکاناتی همچون دستگاه پمپ پرتاب آب، خودروهای آتش نشانی و تجهیزات اطفای حریق را به ماهشهر اعزام کردیم.

عزیزاله شهبازی با  اشاره به وجود زیرساختهای صنعتی و تجاری شهر آبادان همچون پالایشگاه، پتروشیمی، بندر و سایر بخش ها و لزوم انجام پیش بینی های لازم برای ایمنی این بخش ها، افزود: با حداکثر توان و بهره گیری از امکانات و تجهیزات مدرن و پیشرفته ای که در اختیار پالایشگاه، پتروشیمی، بندر و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی آبادان بود، امکانات خوبی را مهیا و به محل حادثه ارسال کردیم.

وی با قدردانی از اقدامات و حضور موثر تمامی نیروهای اعزامی به محل گفت: پتروشیمی ماهشهر و مجتمع های مربوطه جزو سرمایه های ملی ما به شمار می رود و همه ما وظیفه داریم تا در جهت نگهداشت این سرمایه ملی بکوشیم.

فرماندار آبادان با ابراز خرسندی از دریافت اخباری مبنی بر کنترل شرایط و حضور وزیر نفت، استاندار خوزستان و سایر مدیران و کارشناسان نفتی در محل به جهت مدیریت مجموعه و اینکه هیچ خطری مردم ماهشهر با تهدید نمی کند، افزود: تا زمانی که مدیریت بحران، اطفای کامل حریق و بازگشت شرایط عادی در محل حادثه را تائید و اعلام نکند نیروهای اعزامی از آبادان کماکان در محل باقی خواهند ماند.

شهبازی گفت: در صورت اعلام نیاز از سوی فرماندار ماهشهر آمادگی کامل برای ارسال سایر کمک های مردم محور و یا تجهیزاتی از آبادان به محل وجود دارد، در این خصوص از هیچگونه کمک و حمایت در حد توان دریغ نخواهیم کرد.

سه دستگاه پمپ پرتاب آب (از ماشین آلات مهم، راهبردی و اساسی در مهار آتش)، چهار دستگاه خودرو آتش نشانی و هفت خودرو مجهز به تجهیزات ایمنی و اطفاء حریق به همراه نیروهای توانمند، زبده و ماهر از آبادان به محل فرستاده شد.

شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در زمینی به مساحت ۳۶ هکتار در شمال غربی خلیج فارس در استان خوزستان، در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) واقع است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.