رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: عدم اجرای پیاپی قوانین، سبب بی اعتمادی مردم به اعمال قانون های ابلاغی می شود.

قانون های اجرا نشده بی اعتمادی مردم را رقم می زندسلمان خدادادی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: با عدم اجرای قوانین بیشمار در حوزه های مختلف، مردم دیگر به اعمال قانون های ابلاغ شده اعتمادی ندارند بنابراین دولت باید برای بهبود شرایط، نظارت واقعی بر دستگاه های خاطی را انجام دهد.

وی تصریح کرد: دولت و دیگر دستگاه های ناظر می توانند با اعمال تنبیه یا مجازات سخت، دستگاه های تخطی گری که به اجرای قانون های لازم الاجرا بی توجهی می کنند را وادار به تمکین کنند.

خدادادی با بیان اینکه امیدواریم تمامی دستگاه ها به اجرای قوانین تمکین کنند، ادامه داد: به طور مثال بانک مرکزی قول وام 25 میلیون تومانی را به مردم داده بود که ظرف مدت زمان کوتاه،  اجرای این قانون لغو شد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بانک مرکزی یک نمونه از دستگاه های خاطی در بی توجهی به اجرای قوانین وضع شده است که برای پیشگیری از شرایط موجود هر چه سریعتر باید به این مشکل رسیدگی شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار