مدير عامل سازمان صنايع کوچک و شهرک هاي صنعتي گفت: افزايش روز به روز نرخ ارز به طور قطع به ضرر صنعتگران و توليد کنندگان داخل است و ما از مسئولان مرتبط خواستار ساماندهي اين موضوع در کوتاه ترين زمان هستيم.

فخراله مولايي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ضمن بيان اين مطلب افزود: سازمان صنايع کوچک و شهرک هاي صنعتي همواره سعي به حمايت از واحدهاي صنعتي و پيگيري مشکلات توليد کنندگان داشته و تاکنون در بخش تامين زير ساخت ها موفق عمل کرده است.

وي با تاکيد بر اينکه اجراي مصوبات سفرهاي استاني از جمله اقدامات در راستاي حمايت از واحدهاي صنعتي محسوب مي شود، اظهار داشت: مصوبات دور اول و دوم اين سفر به طور کامل و مصوبات دور سوم سفر استاني نيز تا 85 درصد اجرايي شده است.

مولايي با اشاره به اينکه نوسان نرخ ارز از مهمترين مشکلات کنوني واحدهاي صنعتي به شمار مي رود،ادامه داد: به طور قطع نوسان مداوم نرخ ارز به فرآيند توليد و تجارت در واحدهاي صنعتي لمطه مي زند.

مدير عامل سازمان صنايع کوچک و شهرک هاي صنعتي خاطرنشان کرد: درخواست ما از مسئولان مرتبط با اين موضوع اين است که با مديريت مناسب فضاي ناآرام اقتصادي ناشي از نوسان نرخ ارز را ساماندهي کنند تا توليد کنندگان بتوانند فعاليت خود را با آرامش بشتري ادامه دهند./ق2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار