نشریه معتبر فرانس فوتبال، چهار ستاره شاغل در لالیگا را به عنوان نامزدهای احتمالی کسب توپ طلای سال 2016 معرفی کرد.

نشریه فرانس فوتبال، بنیان‌گذار مراسم اهدای توپ طلا به بهترین بازیکن فوتبال ، معتقد است توپ طلای امسال را یکی از ستاره های 4 تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی یورو2016 کسب خواهد کرد.
به اعتقاد فرانس فوتبال سه مسابقه باقی مانده از یورو که قهرمان را تعیین می کند، برنده ی توپ طلا را نیز مشخص خواهد کرد.
آلمان،فرانسه،ولزو پرتغال 4 تیمی هستند که به نیمه نهایی یورو 2016 رسیده اند و فرانس فوتبال معتقد است ،کریستیانو رونالدوی پرتغالی، گرت بیل ولزی، آنتوان گریزمان فرانسوی و تونی کروس آلمانی  چهار بازیکنی هستند که بیشترین شانس را برای کسب توپ طلا دارند.
گزینه اول فرانسه فوتبال کریستیانو رونالدواست هرچند رونالدو در رقابت های یورو فقط 2 گل زد اما اگر بتواند پرتغال را به اولین قهرمانی اش برساند، با توجه به این که فصل گذشته در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با 16 گلی که برای رئال مادرید زد و نقشی پررنگ در ثبت یازدهمین قهرمانی کهکشانی‌ها داشت،شانس خود را برای دریافت توپ طلا بالا خواهد برد.

دومین گزینه فرانس فوتبال گرت بیل، بازیکن ولزی رئال مادرید است که همچون رونالدو در موفقیت‌ بزرگ فصل گذشته رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا تأثیرگذار بود و تیم ملی کشورش هم تا نیمه نهایی یورو 2016 صعود کرده است. برخلاف رونالدو اما بیل در صعود غیرمنتظره ولزی‌ها به نیمه نهایی یورو 2016 که اولین تجربه حضورشان در این تورنمنت هم محسوب می‌شود، سهم زیادی داشته است .او 3 گل زده و یک پاس گل داده است و به لطف گل‌های او تیم تحت‌ِهدایت کریس کولمن توانست در پایان مرحله گروهی بالاتر از انگلیس به‌عنوان صدرنشین گروه دوم صعود کند.

سومین نامزد احتمالی آنتوان گریزمان ، مهاجم فرانسوی اتلتیکومادرید است. گریزمان فصل گذشته با اتلتیکومادرید تا فینال لیگ قهرمانان اروپا رفت. اما یورو 2016 فرصتی شد تا او توانایی های خود رابهتر به نمایش بگذارد. او در حال حاضر با 4 گل زده بهترین گلزن این رقابت ها است و دو پاس گل نیز داده است.قهرمانی فرانسه می تواند توپ را برای این بازیکن 25 ساله به ارمغان بیاورد.

چهارمین  کاندیدای احتمالی فرانس فوتبال برای کسب توپ طلا تونی کروس، هافبک آلمان کهکشانی‌هاست. کروس مرد شماره یک لوو در خط میانی است و در رده باشگاهی از همان امتیازاتی برخوردار است که بیل و رونالدو دارند، چرا که او هم جزئ مهره‌های تأثیرگذار در قهرمانی کهکشانی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا بود. وجه اشتراک دیگر کروس با دو هم‌تیمی رئالی‌اش، صعود تیم ملی کشورش به نیمه نهایی یوروست، با این تفاوت که شانس او برای بالای سر بردن جام قهرمانی یورو به مراتب بیشتر از آنهاست.
کسب قهرمانی اروپا دوسال پس از فتح  جام جهانی او را به فهرست نامزدهای نهایی کسب توپ طلا  می افزاید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار