رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه گفت: نوجوان مراغه ای در تورنمنت شائولین چوان گرجستان موفق به کسب سه مدال طلا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حاجی محمدی افزود:تیم کمیته شائولین چوان ایران که در تورنمنت بین المللی گرجستان شرکت کرده بود با کسب 36 مدال رنگارنگ به کار خود پایان داد که آیدین نظری نوجوان مراغه ای سه مدال طلای این مسابقه ها را در رشته تالو از آن خود کرد.

وی اظهار کرد: رقابت های ووشو بین المللی گرجستان با حضور تیم هایی از قزاقستان، بلغارستان، ارمنستان، جمهوری آذربایجان، هند، روسیه، گرجستان، ترکمنستان، ایران، اوکراین، لیتونی و ترکیه برگزار شد.

حاجی محمدی ادامه داد: آیدین نظری از سن هشت سالگی شروع به ورزش ساندا کرد و در رشته ووشو ساندا سبک دوم ووشو تالو بهترین هنر زیبایی جهان را انتخاب و به مدال های خوش رنگی در این رشته در مسابقه های استانی، کشوری و بین المللی دست یافت.

این ورزشکار متولد 25 فرودین 1384 در یکی از روستاهای تابعه مراغه بوده که با مربیگری محمد معبودی هم اکنون فعالت ورزشی خود را انجام و با حمایت های حمزه نظری پدر خود و مجموعه فرهنگی ورزشی سرو مراغه با تمرینات شبانه روزی مدال های این مسابقه ها را کسب کرد.

وی دارنده دان 1 عقاب سبز بوده و دارای دو مقام ششمی در مسابقه های انتخابی تیم ملی، دو مدال طلا و نقره با فرم های نن چوان و نن گوئن در مسابقه های کشوری گیلان و دو مدال برنز در مسابقه های بین المللی(اوراسیا) در گرجستان با همین فرم هاست.

نظری، کسب دو مدال طلای مسابقه های بین المللی (آسیایی) در هنگ کنگ با فرم های نن گوئن و نن چوان، عنوان قهرمانی آذربایجان شرقی در ساندا و دو قهرمانی در مسابقه های انتخابی استان در تالو ( نن چوان و نن گوئن) را در کارنامه ورزشی خود دارد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.