سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان خدابنده از دستگيری سه سارق و كش رو زن حرفه ای و كشف پنج فقره سرقت با اقدام ضربتی پليس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ حسين مصطفائی گفت: با دريافت خبری از سوی مركز فرماندهی و كنترل شهرستان مبني بر سرقت كابل و تجهيزات انتقال برق موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران انتظامي بخش افشار شهرستان خدابنده قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامي بخش افشار با دريافت اين خبر در اقدامی ضربتی اقدام به عمليات محسوس و نامحسوس در منطقه نمودند كه در نهايت فردی به نام "الف-ق" را در حين انجام سرقت در روستای سرئين اين بخش دستگير كردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان خدابنده گفت:در بازجویی ها متهم به سه فقره سرقت كابل و تجهيزات انتقال برق از مناطق مختلف حوزه استحفاظي اين بخش اعتراف كردكه پرونده جهت سير مراحل قانوني روانه مراجع قضايي شد .

اين مقام انتظامي ادامه داد: با دريافت خبري مبني برسرقت کش روزني از داخل درمانگاه شماره يك شهر قيدار از خانم ها پيگيری موضوع در دستور کار ماموران كلانتري 11 قيدار قرار گرفت.

سرهنگ مصطفائي تصريح كرد:با صدور دستور فرماندهي مسئولان تجسس واطلاعات كلانتری اقدام به بررسی موضوع كردند تا اينکه با نشانی ارائه شده از سوی شاكيان خانم "م-ر" دارای سابقه سرقت با هماهنگي قضايي دستگير و به يگان منتقل شد.

مصطفائي ادامه داد: با دستگيری متهم كه جهت رد گم كني خود را به عنوان مالباخته معرفي كرده بود به صورت تخصصي از وی تحقيق كه به سرقت و كش رو زنی اعتراف كرده پرونده تشکيل به همراه متهمه به دادسرا ارسال شد.

وی با اشاره به عمليات پليسی ديگری توسط پاسگاه كرسف اين فرماندهی افزود:با دريافت خبری مبنی بر سرقت تعدادی آب پاش از موتور خانه يكي از كشاورزان واقع در روستای پسکوهان با تحقيقات به عمل آمده و مظنونيت مالباخته به شخصي به نام "م-م" متهم در اقدامي ضربتي دستگير شد .

گفتنی است، متهم پس از دستگيری به يگان دلالت در تحقيقات بعمل آمده به سرقت از مزرعه مالباخته اعتراف و اموال کشف و تحويل شاکي شده و در نهايت پرونده تشکيل و به مرجع قضايي ارسال كه متهم با حکم قضايي روانه زندان شد.


انتهای پیام/ن

برچسب ها: دستگیری ، سارق ، پلیس ، خدابنده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.