تیم ملی والیبال ایران آخرین دیدار خود در رقابت‌های لیگ جهانی 2016 را مقابل تیم ملی آرژانتین برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی،  از ساعت 21 امشب پذیرای آخرین دیدار تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2016 خواهد بود. دیداری که ملی پوشان کشورمان باید مقابل تیم ملی آرژانتین برگزار کنند. 

این دیدار در حالی برگزار می‌شود که حضور خولیو ولاسکو، سرمربی اسبق والیبال ایران، روی نیمکت تیم ملی آرژانتین می‌تواند جذابیت این دیدار را افزایش دهد. از طرفی تقابل دو مربی آرژانتینی در راس هر دو تیم می‌تواند تماشایی باشد.

تیم ملی والیبال ایران روز گذشته مقابل ایتالیا تن به شکست داد و شانس حضور در فینال لیگ جهانی 2016 را از دست داد. با این حال این دیدار به دلیل جذابیت خاصی که دارد از حساسیت برخوردار است و قطعا تماشاگران شاهد دیدار جذابی خواهند بود.

این در حالی است که تیم ملی والیبال ایران پیش از این و در هفته ابتدایی لیگ جهانی 2016 هم مقابل آرژانتین به میدان رفت که در یک بازی دیدنی با نتیجه 3 بر 2 مقابل شاگردان ولاسکو به برتری رسید. در واقع امشب دومین رویارویی ایران و آرژانتین در لیگ جهانی 2016 محسوب می‌شود.

پرونده کار شاگردان رائول لوزانو در لیگ جهانی 2016 امروز در حالی بسته می‌شود که تیم ملی کشورمان در 8 بازی قبلی خود 3 پیروزی و 5 شکست بدست آورده و از راهیابی به مرحله نهایی این مسابقات بازماندند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۱۳ تير ۱۳۹۵
سلام. میشه جدول رده بندی رو هم بذارید؟
آخرین اخبار