دانش آموزان استان با شرکت در طرح بهانه وصال در ماه بندگی خدا مهمان خانه خدا شدند تا لذت عبودیت را در کنار هم تجربه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از سمنان ، در مراسم افتتاحیه آیین اعتکاف دانش آموزان در مسجد المهدی سمنان فرمانده بسیج شهرستان سمنان از اجرای اعتکاف دانش آموزان در روز های 26 ،27،28 خبر داد و گفت : دانش آموزان مقاطع اول و دوم دوره متوسطه برای سومین سال متوالی در شهرستان های شاهرود و سمنان معتکف شدند.
منصور شوقانی با بیان اجرایی شدن طرح بهانه وصال در شهرستان های شاهرود و سمنان گفت : 100 نفر از دانش اموزان دختر در مسجد المهدی سمنان و بیش از 200 نفر از دانش اموزان دختر و پسر در شاهرود در این مراسم شرکت می کنند.
محسن رضایی رییس آموزش و پرورش شهرستان سمنان با اشاره به اسقبال ویژه دانش آموزان برای شرکت در این طرح خاطر نشان کرد : بیش از سه برابر ظرفیت پذیرش دانش اموزان در این طرح ثبت نام کردند و در برنامه های سال بعد در تلاشیم تا ظرفیت شرکت کنندگان را افزایش داده تا دانش اموزانی بیشتری از این طرح بهره مند شوند.
این طرح با مشارکت سازمان بسیج و اموزش و پرورش استان اجرا می شود و برنامه های فرهنگی قرانی ، نشست های بصیریتی و مراسم جز خوانی قرآن از جمله برنامه های آن است.
انتهای پیام /ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.