شرکت ۲۰۰ نفر از دانش آموزان گنابادی در اعتکاف رمضانی

رئیس آموزش و پرورش گناباد گفت: ۲۰۰ نفر از دانش آموزان گنابادی در اعتکاف ۳ روزه دانش آموزان در ماه مبارک رمضان شرکت کردند.

سید محمد مهدوی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،درخصوص اعتکاف دانش آموزی ماه رمضان گفت: یکی از اقدامات موثر آموزش و پرورش در جهت تقویت هویت دینی و افزایش اطلاعات و معرفت دینی دانش آموزان، برگزاری اعتکاف دانش آموزی در ماه مبارک رمضان می باشد.

وی اظهار کرد: در این مراسم معنوی که هرساله در گناباد نیز برگزار می شود، دانش آموزان در کنار بهره مندی از فضیلت روزه داری از سایر مباحث مربوط به حوزه پرورشی نیز بهره مند می شوند.

مهدوی با بیان اینکه ۲۰۰ نفر از دانش آموزان گنابادی در مراسم اعتکاف شرکت نموده اند، تصریح کرد: مراسم معنوی اعتکاف ویژه دانش آموزان از صبح دیروز ۱۱ خرداد به مدت سه روز در مسجد الغدیر ویژه پسران و مسجد جامع بالای نوقاب ویژه دختران آغاز شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد اُنس بیشتر دانش آموزان با قرآن و آشنایی با احکام دینی را یکی از برنامه های اعتکاف دانش آموزی برشمرد و افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و مذهبی، تلاوت قرآن، جزء خوانی قرآن، تفسیر قرآن، خیمه های بصیرت، سخنرانی های مذهبی، مناجات خوانی و کلاس های امداد و نجات از جمله برنامه های اعتکاف ۳ روزه دانش آموزان گنابادی می باشد.

مهدوی ادامه داد: همچنین با راه اندازی مرکز مشاوره حامی ویژه دانش آموزان در گناباد، از ظرفیت این مرکز در اعطای مشاوره های لازم به دانش آموزان بویژه درزمینه های کاهش استرس و ایجاد نشاط و شادابی در اعتکاف امسال استفاده می شود.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.