در بیش از 80 درصد نوار مرزی آذربایجان غربی ، طرح انسداد مرز انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، جانشین ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز آذربایجان غربی در نشست خبری گفت : در دو ماه نخست سال جاری 364 پرونده به اداره کل تعزیرات حکومتی استان وارد شده که تا کنون 239 پرونده رسیدگی و مختومه شده است ، برای این پرونده ها در مجموع 62 میلیارد ریال جریمه تعیین شده که تاکنون از این مبلغ 14 میلیارد و 800 میلیون ریال وصول شده است.

وی ارزش اجناس مکشوفه استان را در سه ماهه نخست امسال 176 میلیاردو 360 میلیون ریال اعلام کرد و افزود : دخانیات ، سوخت ، ماهواره ، پارچه ، البسه و روسری و نیز وسایل آرایشی و دارو از جمله اقلام قاچاق منجر به کشف در استان بوده است.

جانشین ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تصریح کرد : در جهت مبارزه با قاچاق کالا از استان در مبادی رسمی استان اقدامات خوبی صورت گرفته که نصب دستگاه های کنترلی و ایکس ری ، سامانه کنترلی الکترونیکی اسناد ، نصب چی پی اس در خودرو های ترانزیتی و افزایش کنترل جاده ای با استقرار دوربین از جمله آنهاست .

رادفر همچنین به اقدامات فرهنگی و تبلیغی این ستاد در راستای مبارزه قاچاق کالا هم اشاره ای کرد و افزود : در سال گذشته 157 عنوان برنامه با 2700 دقیقه از سوی صدا و سیما آذربایجان غربی با موضوع قاچاق کالا تولید و پخش شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.