دهقان پس از کسب مدال نقره فقط با اختلاف یک کیلوگرم نسبت به نفر اول گفت:اگر اختلاف من با وزنه بردار طلای این مسابقات 10 کیلوگرم بود این قدر ناراحت نمی شدم.

دهقان:با اختلاف 10 کیلو، نقره می گرفتم نارحت نمی شدمعلیرضا دهقان وزنه بردار شایسته دسته 105 کیلوگرم کشورمان که فقط با اختلاف یک کیلوگرم نسبت به نفر اول، مدال نقره را دشت کرد، در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: رقابتهای امسال قهرمانی جوانان جهان در تفلیس گرجستان سطح بالایی داشت. رقابت طوری بود که اگر یک وزنه را می انداختی از کورس عقب می افتادی، ولی تمام فشار را تحمل کردم. رقابت در این وزن بین نفر اول تا چهارم فقط دو کیلوگرم بود و این نشان می داد حریفان از آمادگی بالای در این رقابتها برخوردار بودند.

وی ادامه داد: ولی متاسفانه آسیب دیدگی پشت پایم از تهران همراه من بود و نتوانستم با تمام توانم وزنه ها را بالای سر ببرم. در حرکت دوضرب  و دو حرکت پایانی، وزنه 213 کیلوگرمی پشت پایم مرا یاری نکرد و هر بار که سعی داشتم بلند بشوم پایم خالی می کرد.

دهقان در خصوص ارزیابی عملکردش در این دوره از مسابقات سطح بالا جوانان جهان تاکید کرد:از عملکرد خودم راضی نیستم و اگر وزنه های را که در تمرینات مهار کرم را در اینجا به ثبت می رساندم می توانستم به راحتی به مدال طلا دست پیدا می کردم.

دارنده مدال طلای نوجوانان جهان در خصوص امیدواری که برای کسب مدال داشت گفت: 7 ماه زحمت کشیدم که به مقام نخست و مدال طلا برسم همه امید داشتند که به مدال طلا برسم.اگر با اختلاف 10 کیلوگرم دوم می شدم این قدر ناراحت نمی شدم ولی فقط با اختلاف یک کیلوگرم طلا را به حریف گرجستانی ام دادم.

وزنه بردار دسته 105 کیلوگرم کشورمان در خصوص حمایت تماشاگران گرجی از وزنه بردار هموطن شان تصریح کرد:اهمیتی به تماشاگران گرجستانی نمی دادم و اصلا صدای آنها را نمی شنیدم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار