لرستان؛

قدس همچنان مسئله اول جهان اسلام

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه قدس همچنان مسئله اول جهان اسلام است، گفت: در برابر جنایت های استکبار، مقاومت و اتحاد سیاست مسلمانان است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد با سفارش مردم به تقوای الهی اظهار داشت: امام سجاد(ع) می فرمایند تقوا در سه چیز خلاصه می شود که اولین آن قضاوت و داوری عادلانه، دوم وفای به عهد و پیمان و سوم گفتن حق و دفاع از حق است.
 
وی با بیان اینکه روز جهانی قدس روز دفاع از حق است، تصریح کرد: روز جهانی قدس روز دفاع از اسلام و حمایت از مظلومان فلسطین است.
 
 
نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه امروز یکی از ترفندهای استکبار جهانی به حاشیه امن بردن رژیم صهیونیستی است، افزود: روز جهانی قدس باید باشکوه برگزار شود چراکه استکبار جهانی می خواهد رژیم صهیونیستی در یک گوشه ای در امن و به دور از حاشیه به سر ببرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه استکبار جهانی دو سیاست اساسی را دنبال می کند، گقت: اولین سیاست استکبار سیاست سازش است.
 
وی با بیان اینکه آمریکا به کشورهای مختلف رسما اعلام می کند که رژیم صهیونیستی نه تنها دشمن شما نیست بلکه دوست و رفیق شماست، تصریح کرد: کشور ترکیه یکی از این کشورها بود که خود را مسلمان می داند اما با رژیم غاصب قرارداد سیاسی اقتصادی می بندد.
 
خطیب جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه ترکیه دست رژیم خون آشام را فشرد تا در رلستای سیاست های سازشی استکبار جانی گام بردارد، افزود: ایجاد اختلاف و تفرقه در میان مسلمانان دومین سیاست اساسی استکبار جهانی است.
 
 
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه کشتار، قتل عام، جنگ نیابتی و نابود کردن سرزمین ها از ترفندهای استکبار است، اظهار داشت: استکبار جهانی، آل سعود را وادار می کند تا در بحرین و یمن بر سر مردم مسلمان بمب بریزد و کودک کشی کند و از سوی دیگر از تروریست ها حمایت می کند تا در سوریه و عراق جنایت کنند.
 
وی با بیان اینکه در برابر این جنایت ها سیاست ما مقاومت، اتحاد و همدلی مسلمانان است، تصریح کرد: پیام روز جهانی قدس طرح مقاومت در برابر طرح سازشی استکبار و طرح وحدت در مقابل طرح تفرقه استکبار است.
 
نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه پیام راهپیمایی مردم در روز جهانی قدس این است که فلسطین پاره تن مسلمانان است، افزود: قدس همچنان مسئله اول جهان اسلام و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا همچنان دشمن اول بشریت است.
 
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه امروز مردم با شرکت در راهپیمایی روز قدس عبادت بزرگی را انجام داند، گفت: از تمام مردم ولایتمدار لرستان که با شرکت در راهپیمایی روز قدس روزه و نماز خود را کامل کردند و حماسه عظیمی را خلق کردند تشکر می کنیم.
 
وی یادآور شد: خداوند متعال این راهپیمایی در هوای گرم را ذخیره قیامت شما قرار می دهد.
 
 
خطیب جمعه خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود به مناسبت های ششم تا ۱۲ تیرماه که به عنوان هفته برملا ساختن جنایات حقوق بشری آمریکا نامگذاری شده اشاره کرد و اظهار داشت: در این یک هفته ۵ جنایت بزرگ آمریکا علیه ایران اتفاق افتاده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه در ششم تیرماه ترور رهبر فرزانه انقلاب توسط منافقین کوردل به دستور آمریکا اتفاق افتاد، تصریح کرد: در هفتم تیرماه انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت دکتر بهشتی به دست منافقین و به دستور آمریکا اتفاق افتاد.
 
وی با تاکید بر اینکه بمباران شیمایی سردشت توسط رژیم بعث عراق با بمب های شیمایی آمریکایی روی داد، افزود: در ۱۰ ام تیرماه عملیات آژاکس توسط امریکا و برای عملیاتی کردند کودتای ۲۸ مرداد به وقع پیوست.
 
نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه ۱۲ ام تیرماه نیز سالروز حمله ناوگان هواپیمایی جنگنده های آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس است، اظهار داشت: این هفته باید به عنوان هفته افشاگری جنایات آمریکا به اسم حقوق بشر آمریکایی تبدیل شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه آمریکا با جنایاتی که مرتکب شده روی همه ی جنایتکاران دنیا را سفید کرده است، تصریح کرد: در همه اقدامات تروریستی در ایران، عراق، بحرین، یمن و ... دست آمریکا در کار است.
 
وی با تاکید بر اینکه پرونده جنایات حقوق بشری آمریکا آنقدر سیاه و ننگین است که حتی در کتاب های رکوردهای جهانی نیز قابل ثبت نیست، افزود: آمریکا انقدر علیه بشریت اقدام کرده که در هر نقطه که دست بگذاریم جنایتی از آمریکا مشخص می شود.
 
خطیب جمعه خرم آباد یادآور شد: شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از شعارهای پرافتخار ملت اسلامی ایران است.
 
در ادامه سخنان خود به موضوع سلب تابعیت شیخ قاسم عیسی توسط رژیم آل خلیفه اشاره کرد و بیان داشت: این اقدام ابلهانه شعله خشم مردم را برانگیخته است.
 
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی افزود: شعله خشم ملت انقلابی بحرین علیه آل خلیفه شعله ور خواهد شد و آل خلیفه را نابود خواهد کرد.
 
نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به مناسبت عید سعید فطر اظهار داشت: عید فطر یکی از عظیم ترین اجتماعات مسلمین جهان و جلوه ای از اتحاد، وحدت و اخوت مسلمانان است.
 
 
 
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه عید فطر وسیله شرف و کرمت امت اسلامی است، تصریح کرد: این عید بزرگ روز به نمایش گذاشتن قدرت اسلامی است.
 
وی با تاکید بر اینکه باید در نماز عید فطر در مساجد و مصلاها باشکوه شرکت کنیم، افزود: زکات فطره زکات بدن است و زکاتی است که تکمیل کننده عبادات در ماه رمضان و باعث قبولی عبادات است.
 
خطیب جمعه خرم آباد یادآور شد: با مشورتی که صورت گرفت و با توجه به اینکه قوت غالب مردم نان است زکات فطره امسال ۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است.
 
درصورت مشاهده تحرک علیه کشور، ایران گورستان تروریست ها خواهد شد
 
 
وی با بیان اینکه گروهک های تروریستی با حمایت آل سعود و آمریکا به دنبال تحرکاتی در ایران هستند، تصریح کرد: اگر این جنایتکاران بخواهند اقدامی کنند اعلام می کنیم که ایران به گورستان تمام گروهک های تروریستی تبدیل خواهد شد.
انتهای پیام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.