امام جمعه خرم آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: سران فتنه 88 مجرمند و باید مجازات شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی گفت: عده ای از خواص بی بصیرت و سرمست جاه و مقاوم و قدرت در سال 88 از فتنه گران حمایت کردند و هنوز هم دست از اشتباه خود برنداشته اند.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: امروز به همه ثابت شد که آمریکا به هیچ قرارداد بین المللی پایبند نیست و فقط به فکر منفعت طلبی، سود جویی و سلطه گری خود است.

 میرعمادی گفت: رهبر معظم انقلاب اگر چه از اساس با هرگونه مذاکره با آمریکا چه در مسائل هسته ای و چه غیر هسته ای مخالف هستند اما چون مسوولان دولت فعلی پای این قرارداد را امضا کرده اند؛ تا زمانی که آمریکایی ها نقض عهد نکرده بودند به این تعهد پایبند هستند.

وی افزود: 64 کشور با تشکیل ائتلاف دروغین ضد داعش از 35 گروه تروریستی حاضر در سوریه حمایت می کنند اما محور مقاومت متشکل از ایران روسیه و سوریه توانست کارآمدی مقاومت را اثبات کند و حلب را آزاد کند.

وی با اشاره به فرا رسیدن 9 دی سالروز تجدید بیعت مردم با ولی فقیه و ریشه کن کردن فتنه 88 توسط مردم انقلابی ایران، از عموم مردم خواست تا در مراسم بزرگداشت این روز که پنج شنبه در سراسر استان برگزار خواهد شد، شرکت نمایند.
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار