معاون نظارت بر بهره‌برداری با بیان این‌که بیشتر شکستگی‌ها مربوط به شهرهای یاسوج و مادوان است، از رفع 5 هزار مورد شکستگی در شبکه خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سیدیعقوب فرجی در نشست مدیران شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: یکی از مسائل اصلی پیش‌روی شرکت آبفای استان فرسودگی شبکه توزیع و انشعابات است.
 
معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بیشترین میزان فرسودگی شبکه مربوط به شهر یاسوج و حومه آن است، اضافه کرد: تنها در سال گذشته بیش از پنج هزار مورد رفع شکستگی در شبکه توزیع و انشعابات مشترکین انجام گرفت.
 
فرجی تصریح کرد: از این تعداد، سه هزار مورد به شبکه توزیع و دو هزار مورد نیز مربوط به انشعابات مشترکین در شهرهای مختلف استان به خصوص شهر یاسوج بوده است.
 
معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد افزود: بیشتر شکستگی‌ها  مربوط به شهرهای یاسوج و مادوان بوده که این موضوع به دلیل توپوگرافی خاص این دو شهر و وجود انشعابات غیرمجاز متعدد در این شهرها است.
 
فرجی تصریح کرد: در مواقعی حجم بالای شکستگی‌ها و طولانی شدن روند استعلام از شهرداری باعث تأخیر در رفع شکستگی‌ها شده است.
 
وی گفت: رفع شکستگی‌‌‌ها به صورت جدی در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان بوده و در سال‌های اخیر این کار به صورت جدی و تلاش جهادی کارکنان در حال انجام است.
 
این مسؤول خاطرنشان کرد: شهروندان سعی کنند شکستگی‌های شبکه توزیع آب شرب را از طریق سامانه 122 به ادارات آب و فاضلاب محل سکونت خود اطلاع دهند تا مورد بررسی قرار گیرند.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.