استاندار کهگیلویه و بویراحمدگفت: در راهپیمایی روز قدس کهگیلویه و بویراحمدی‌ها همانند سال‌های گذشته حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  سید موسی خادمی با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس گفت: روز جهانی قدس روز وحدت و همدلی میان امت اسلامی است و مردم آگاه و مسلمان در سراسر جهان با شرکت در راهپیمایی این روز خشم و انزجار خود را از رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل اعلام می‌کنند.
 
وی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس بیان کرد: مردم همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد همواره در مناسبت‌ها و ایامی مختلف ملی و راهپیمایی‌ها خصوصا راهپیمایی روز جهانی قدس حضور فعال داشتند و امیدواریم امسال هم به مثابه سال‌های قبل مردم استان در این راهپیمایی حضور فعال داشته باشند و به شکوه این روز مهم بیافزایند.
 
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد ضمن دعوت از تمامی آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس خاطرنشان کرد: امیدواریم راهپیمایی امسال روز جهانی قدس در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد باشکوه برگزار شود و یکبار دیگر شاهد رقم زدن حماسه دیگری توسط مردم استان باشیم.
 
انتهای پیام/ف
برچسب ها: دعوت ، شرکت ، راهپیمایی ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.