راهپیمایی روز جهانی قدس در ۴۵ نقطه از استان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در بجنورد ساعت 11 از محل میدان شهید تا مصلا این شهر برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری افزود: راهپیمایی روز قدس در شیروان از ساعت 11 و از محل چهارراه قائم (عج) آغاز و تا مصلا این شهر ادامه دارد و حجت‌الاسلام کوثری در این مراسم سخنرانی می‌کند. در شهر اسفراین نیز مراسم راهپیمایی از ساعت 11 و از مقابل مجتمع فرهنگی بسیج آغاز و تا مسجد اعظم امام خمینی (ره) ادامه دارد و حجت‌الاسلام محمدیان امام‌جمعه این شهر سخنران این مراسم است.

وی افزود: راهپیمایی روز قدس فاروج نیز از محل مسجد آل‌یاسین در ساعت 11 شروع و تا مصلا نماز جمعه ادامه دارد و حجت‌الاسلام قلی زاده امام‌جمعه این شهر سخنرانی می‌کند و در شهر آشخانه نیز راهپیمایی از ساعت 11 در محل چهارراه شهرداری آغاز و تا مصلا شهر ادامه دارد و حجت‌الاسلام احمدزاده امام‌جمعه این شهر سخنران مراسم است.

سالاری گفت: حجت‌الاسلام‌والمسلمین تاتاری امام‌جمعه شهر گرمه در روز قدس در این شهر به سخنرانی خواهد پرداخت و مسیر راهپیمایی شهر از میدان ارشاد تا مصلا و در ساعت 10 و 30 دقیقه خواهد بود. و همچنین در جاجرم نیز از محل میدان امام خمینی (ره) تا مصلا ادامه دارد و در این روز حجت‌الاسلام موسوی امام‌جمعه این شهر سخنرانی می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان گفت: زمان آغاز راهپیمایی در شهر راز نیز از ساعت 9:30 و از محل میدان معلم آغاز و تا شهرداری ادامه دارد و حجت‌الاسلام‌ نوروزی امام‌جمعه این شهر سخنران این مراسم خواهد بود.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.