١٦ميليارد تومان اعتبار به فاضلاب شهري خوي اختصاص يافت.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،دكتر سيواني از به تصویب رسیدن ساخت پايانه رازی در كميسيون زير بنايی استان با أكثريت مطلق آرا خبر داد و افزود: با طی مراحل فنی و اجرايی در سازمان پايانه های كشور و تصويب كميته امور زير بنايی استان ساخت پايانه رازی نهايی شد.

در ادامه فرماندار خوی با اشاره به ساخت وإجراي طرح مزار شمس تبريزي اظهار داشت: ساخت وإجراي اين طرح با حمايت ويژه ي دولت و سازمان ميراث فرهنگي كل كشور به زودي آغاز مي شود . رياست ميراث فرهنگي و گردشگري كشور آقاي سلطاني فر شخصا پيگير بوده و تأكيد جدي بر شروع ساخت و اجراي هر چه سريع تر طرح دارند .

فرماندار خوي افزود: ١٦ميليارد تومان اعتبار به فاضلاب شهري خوي اختصاص يافت. اين مبلغ از محل اعتبارات سفر رياست محترم جمهوري به استان اختصاص يافته است .علاوه بر اين مبلغ ٦٠ ميليارد تومان براي تأمين و خريد لوله هاي آبرساني از سد آغ چاي به خوي تخصيص يافته و لازم به ذكر است لوله هاي آبرساني این طرح نیزتأمين شده است. اين خط لوله براي آب شرب خوي در نظر گرفته شده است.

وی در بخش ورزش نیز اظهار داشت: با اختصاص بيش از ١١ميليارد تومان اعتبار از محل اعتبارات سفر رياست محترم جمهوري به استان به طرح هاي ورزشي شهرستان خوي، تكميل و ساخت ِ استاديم ٥ هزار نفري خوي ، سالن تيراندازي ، سالن ورزشي فيرورق و خوابگاه ورزشكاران آغاز مي شود .

فرماندار خوی افزود : گزارشی از آخرین وضعیت و میزان تأمین اعتبار پروژه های مربوط به بخش حمل و نقل و راه های مواصلاتی از محل اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری، در هفته های آتی به اطلاع همشهریان محترم خواهد رسید.

انتهای پیام/س

برچسب ها: فاضلاب ، بودجه ، خوی ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.